  • 1. Data: 2008-05-26 10:52:58
    Temat: Polbank kredyt bezpieczny - narzucane ubezpieczenie.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Od czerwca wchodzi u nich "dobrowolne" ubezpieczenie liczone od calej
    przyznanej kwoty kredytu i potracane comiesiecznie.
    Zeby go nie uruchomili, osoby posiadajace taki kredyt musza zlozyc
    wczesniej w placowce pisemna dyspozycje, ze nie chca takiego
    dobrowolnego ubezpieczenia ;).

  • 2. Data: 2008-05-26 18:51:49
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 26-05-2008 o 12:52:58 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał:
> [...]
    > Zeby go nie uruchomili, osoby posiadajace taki kredyt musza zlozyc
    > wczesniej w placowce pisemna dyspozycje, ze nie chca takiego

    A potem znowu będzie głośno o "niedozwolonych klauzulach" w umowach
    bankowych... Heh, sami się podkładają...
    pwz

  • 3. Data: 2008-05-26 22:41:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 3...@5...goog
    legroups.com

    > wczesniej w placowce pisemna dyspozycje, ze nie chca takiego

    I słusznie, że w placówce, bo strona netowa nie chodzi... ;)

    Błąd! Nie uzyskano połączenia z serwerem

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-05-27 09:52:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-26 12:52 krzysztofsf pięknie wystukał/a:
> [...]
    > Zeby go nie uruchomili, osoby posiadajace taki kredyt musza zlozyc
    > wczesniej w placowce pisemna dyspozycje, ze nie chca takiego

    Jeśli złożą w placówce dyspozycję, ze nie chcą tego ubezpieczenia, to
    będą chyba musieli zwrócić cały kredyt, bo to oznacza rozwiązanie umowy.

    --
    animka

  • 5. Data: 2008-05-27 10:17:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" g1gjet$gin$...@n...news.atman.pl

    : Jeśli złożą w placówce dyspozycję, ze nie chcą tego ubezpieczenia, to
    : będą chyba musieli zwrócić cały kredyt, bo to oznacza rozwiązanie umowy.

    Czyli -- 'Polak potrafi!'? (omijać ustawy antylichwiarskie)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2008-05-27 10:23:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Maj, 11:52, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > W dniu 2008-05-26 12:52 krzysztofsf pięknie wystukał/a:

    > Jeśli złożą w placówce dyspozycję, ze nie chcą tego ubezpieczenia, to
    > będą chyba musieli zwrócić cały kredyt, bo to oznacza rozwiązanie umowy.

    Z nadeslanych informacji wynika, ze ubezpieczenie jest dobrowolne -
    tyle, ze wlaczaja wszystkim posiadaczom (to juz ustalilem na
    infolinii) i trzeba zrezygnowac z tego udogodnienia osobnym pismem.

  • 7. Data: 2008-05-27 19:13:37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-27 12:23 krzysztofsf pięknie wystukał/a:

    > Z nadeslanych informacji wynika, ze ubezpieczenie jest dobrowolne -
    > tyle, ze wlaczaja wszystkim posiadaczom (to juz ustalilem na
    > infolinii) i trzeba zrezygnowac z tego udogodnienia osobnym pismem.

    To będzie 0,059% miesięcznie. Niby kwota będzie nieduża, ale może ktoś
    sobie nie życzy.
    Koleżance przysłali już regulamin obowiązujący od 11.06.2008 r.
    Poszła dzisiaj do Polbanku (podcentrala) na ul. Sobieskiego, żeby
    wypelnić odpowiedni druczek o rezygnacji z tego ubezpieczenia,
    ewentualnie napisać pisemko, a tam "miła" pani jej mówi, że nie mają
    jeszcze wytycznych i nie dysponują odpowiednimi druczkami. Powiedziała
    żeby koleżanka przyszła po 11 czerwca.

    --
    animka

  • 8. Data: 2008-05-27 20:09:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Animka pisze:
> [...]
    > ewentualnie napisać pisemko, a tam "miła" pani jej mówi, że nie mają
    > jeszcze wytycznych i nie dysponują odpowiednimi druczkami. Powiedziała

    Ja telefonicznie dowiadywalem sie w oddziale, w ktorym wzialem sobie
    taki kredyt (nie korzystam - po prostu darmowe, to wyrobilem i niech
    czeka w rezerwie) i poinformowano mnie, ze maja jakies druki - jak bede
    po wizycie, to napisze.
    Kwota niby nieduza, ale np. w moim przypadku uruchamialaby kredyt i
    dochodzilaby oplata 5 zl za skorzystanie, lub musialbym nadplacic.
    No i przy takich 10tys robi to prawie jednak prawie 6 zl miesiecznie za
    ubezpieczenie - liczone jest od kwoty przyznanej a nie od wykorzystanej.

  • 9. Data: 2008-05-28 07:59:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" g1hppv$q4u$...@n...wp.pl

    > ubezpieczenie - liczone jest od kwoty przyznanej a nie od wykorzystanej.

    Czyżby Polbank się psuł?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 10. Data: 2008-05-28 20:19:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Animka pisze:
> [...]
    > ewentualnie napisać pisemko, a tam "miła" pani jej mówi, że nie mają
    > jeszcze wytycznych i nie dysponują odpowiednimi druczkami. Powiedziała

    Niestety - pani w polbanku jest przemila, ale nie analizuje tego co sie
    do niej mowi przez telefon.
    Przy wizycie w oddziale okazalo sie jednak podobnie jak u twojej
    kolezanki, ze nie ma zadnych drukow, a te druki, ktorymi dysponowala w
    odpowiedzi na moje pytanie telefoniczne o "formularz do rezygnacji z
    ubezpieczenia kredytu bezpiecznego" to po prostu ta sama informacja,
    ktora otrzymalem z wyciagiem - powiadomienie o planowanym wprowadzeniu
    ubezpieczenia i nowa tabela oprocentowania.
    Pocieszyla mnie za to, iz watpi, zeby ubezpieczenie bylo wlaczane z
    automatu i ze infolinia zapewne rowniez plotla - no i...dowiadywac sie
    po 11-ym :))