  • 1. Data: 2008-05-27 13:00:10
    Temat: Naliczanie odsetek, godziny.
    Od: t...@g...com

    Czy zlecajac przelew 5 minut po polnocy bank dopisze mi odsetki za ta
    noc? Jesli nie to gdzie jest granica aby zlecic przelew ale nie
    utracic odsetek za ostatnia noc.
    Czy istnieje przedzial czasowy jaki gotowka musi spedzic na rachunku
    tzw. overnight aby odsetki zostaly naliczone, jaki to przedzial?

    tpalatine

  • 2. Data: 2008-05-27 13:08:23
    Temat: Re: Naliczanie odsetek, godziny.
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > Czy istnieje przedzial czasowy jaki gotowka musi spedzic na rachunku
    > tzw. overnight aby odsetki zostaly naliczone, jaki to przedzial?

    Zleć przelew z datą następnego dnia, pieniądze wyjdą rano pierwszą sesją i
    nie musisz liczyć minut po północy :)

  • 3. Data: 2008-05-27 13:45:34
    Od: t...@g...com

    On 27 Maj, 15:08, "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    s50g2000hsb.googlegroups.com...

    > Zleć przelew z datą następnego dnia, pieniądze wyjdą rano pierwszą sesją i

    Mimo wszystko wolalbym odpowiedz a to dlatego ze srodki sa na emaxplus
    w mBanku a tam nie ma przelewow z inna data a wstawac o 5:50 to mi sie
    nie chce :)

  • 4. Data: 2008-05-27 13:48:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    t...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Mimo wszystko wolalbym odpowiedz a to dlatego ze srodki sa na emaxplus
    > w mBanku a tam nie ma przelewow z inna data a wstawac o 5:50 to mi sie

    W mbanku jest akurat tak, że do odsetek liczy się stan rachunku o
    północy. Zatem można cieszyć się odsetkami od lokaty, wpłacając
    pieniądze na konto na kilka minut w okolicach północy, jak również
    wykorzystywać kredyt (np. odnawialny) w ciągu dnia i nie płacić odsetek,
    jeśli o północy saldo będzie nieujemne (dość częsty sposób
    wykorzystywany przez graczy w emaklerze).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-05-27 20:33:53
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > W mbanku jest akurat tak, że do odsetek liczy się stan rachunku o
    > północy. Zatem można cieszyć się odsetkami od lokaty, wpłacając
    > pieniądze na konto na kilka minut w okolicach północy,

    To akurat ma mały sens, bo musiałbyś to robić codziennie, żeby odsetki
    nie były mikroskopijne. A skoro *codziennie* dysponujesz na tyle dużą
    kwotą, żeby opłacało się ją przelewać na EMAXa i z powrotem, to
    lepiej od razu przelać na EMAXplus i trzymać tam. No chyba, że w ciągu
    dnia ta kasa znika, a wieczorem magicznie się pojawia. Szczerze mówiąc,
    nie wyobrażam sobie takiego przypadku.

    > jak również
    > wykorzystywać kredyt (np. odnawialny) w ciągu dnia i nie płacić odsetek,
    > jeśli o północy saldo będzie nieujemne (dość częsty sposób
    > wykorzystywany przez graczy w emaklerze).

    To już ma sens. Grasz nie swoimi pieniędzmi nie ponosząc kosztów
    kredytu... dopóki wygrywasz :-)

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 6. Data: 2008-05-27 21:03:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Auksztulewicz" g1hr7h$94c$...@p...pl

    > nie były mikroskopijne. A skoro *codziennie* dysponujesz na tyle dużą
    > kwotą, żeby opłacało się ją przelewać na EMAXa i z powrotem, to
    > lepiej od razu przelać na EMAXplus i trzymać tam.

    Warto byłoby napisać automag, który 5 minut po północy przelewa
    z eMax+ na eKonto i 5 minut przed północą wlewa z eKonta na eMax+.
    Pieniądze stale dostępne w bankomatach i stale oprocentowane.

    Ale z eMax+ można przelać tylko raz w miesiącu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-05-28 06:09:17
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:g1h3fv$d0o$11@news.onet.pl...

    > W mbanku jest akurat tak, że do odsetek liczy się
    > stan rachunku o północy.

    Pytanie na marginesie: o północy UTC, EST czy czasu urzędowego?

    Maciek

  • 8. Data: 2008-05-28 07:57:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek" g1isuv$c52$...@o...futuro.pl

    > Pytanie na marginesie: o północy UTC, EST czy czasu urzędowego?

    Pewnie ich własnego czasu. :) Próbowałem kilka razy oszukać
    ich zegarki, ale prymitywna próba oszukania nie powiodła się. :)
    Akurat nie chodziło o odsetki, ani o cokolwiek, na czym bank by
    stracił, a o coś innego, ale nie powiodło się. :)

    A z czym synchronizują te zegarki -- to już inna sprawa.
    Ja ze 149.156.4.11 -- na przykład, ale nie tylko z tym.
    Mam jeszcze zegarek (z higrometrem) synchronizujący się
    radiem z zegarkiem w Niemczech.

    No i te zegarki czasami pokazują coś innego niż zegarek w TV.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2008-05-28 12:49:56
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
> [...]
    > Pieniądze stale dostępne w bankomatach i stale oprocentowane.
    >
    > Ale z eMax+ można przelać tylko raz w miesiącu. :)

    No właśnie, ten numer działałby tylko z EMAXem. Więc jeśli kasa w dzień
    "pracuje" a wieczorem wraca na eKonto, to miałoby to sens. Jeśli
    jest dostępna cały czas - lepiej niech leży na plusie.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 10. Data: 2008-05-28 13:43:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Auksztulewicz" g1jkdk$9c$...@p...pl

    > No właśnie, ten numer działałby tylko z EMAXem. Więc jeśli kasa w dzień
    > "pracuje" a wieczorem wraca na eKonto,

    Nie odwrotnie?

    > to miałoby to sens. Jeśli jest dostępna cały czas - lepiej niech leży na plusie.

    W WBK można pobierać (gotówką w kasie) i wpłacać za free.
    No i w Polbanku pieniądze są stale dostępne, choć stale ,,pracują''. :)

    --