  • 1. Data: 2003-03-15 19:19:17
    Temat: Inteligo czy mBank ?
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    Stoję przed takim dylematem jak wyżej. Opłaty i prowizje znam, ale chodzi mi
    bardziej o wrażenia z korzystania z usług tych banków.

    --
    Tomek S.
    http://www.wiarus.pzw.prv.pl - prawdopodobnie najlepsza strona na świecie ;)

  • 2. Data: 2003-03-15 19:48:25
    Temat: Odp: Inteligo czy mBank ?
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik tomekxl <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4vudo$v2k$...@a...dialog.net.pl...
    > Stoję przed takim dylematem jak wyżej. Opłaty i prowizje znam, ale chodzi
    mi
    > bardziej o wrażenia z korzystania z usług tych banków.

    Do tej pory Inteligo było dla mnie wzorem obsługi klienta. Niestety moje
    kilka ostatnich połączeń z 0800121121 nie było najprzyjemniejsze. Dzwonię na
    przykład ok 15 i czekam na konsultanta, czekam, czekam, mija 20 min.
    Odkładam słuchawkę. Dzwonię o 22.30 i znowu czekam - po 15 minutach odezwała
    się pani i powiedziała, że mają "duże natężenie klientów". Kiedyś konsultant
    zgłaszał się po kilku sekundach... Ech...

  • 3. Data: 2003-03-15 19:53:06
    Temat: Re: Inteligo czy mBank ?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Mar 2003 20:19:17 +0100,
    osoba podpisana: tomekxl <t...@w...pl>
    napisała:
    > Stoję przed takim dylematem jak wyżej. Opłaty i prowizje znam, ale chodzi mi
    > bardziej o wrażenia z korzystania z usług tych banków.

    Jeśli będziesz chciał robić coś więccej niż wypłacać z bankomatów PKOBP
    to mBank
    KJ

    --
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 4. Data: 2003-03-15 20:36:43
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "tomekxl" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Stoję przed takim dylematem jak wyżej. Opłaty i prowizje znam, ale chodzi
    mi
    > bardziej o wrażenia z korzystania z usług tych banków.

    mBank.

    Dla mnie sposob wprowadzenia nowej tabeli oplat przez Inteligo
    dyskfalifikuje
    ten bank na dlugo.
    Jezeli nie wiesz o co chodzi to przejrzyj posty z ostatnich kilku dni.
    W skrocie chodzi o to, ze Intelgi podwyzszylo niektore oplaty
    nie informujac o tym klietow (chocby przez ogloszenie na swojej stronie www)
    nawet dzien przed faktem. Dlatego mu nie ufam bo kto skoro tak raz zrobili
    to kto zagwarantuje, ze za jakis czas nie wprowadza oplaty za korzystanie
    ze swoich bankomatow takze dla klientow indywidualnych (teraz juz placa
    posiadacze kont
    firmowych) bez zadnej informacji??.

    mBank gdy zmienial oplate za karte visa electron do rachunku eMax to
    informacja
    o tym pojawila sie jednak jakis czas przed zmiana na ich www i byla
    obowiazkowo
    do wysluchania na mLini. Wiec jezeli korzystalo sie z banku to byla to
    informacja
    dostepna. Dzieki czemu mialem czas na rezygnacje, bo nie chcialem z niej
    korzystac
    po nowej cenie.
    W przypadku Inteligo boje sie, ze w poniedzialek moze sie okazac, iz oplata
    za korzystanie z ich karty wzrosnie na kilka zlotych a we wtorek okaze sie,
    ze konto juz nie jest prowadzone za darmo...

    Pozdrawiam

    Marcin

    "In philosophy, or religion, or ethics, or politics, two and two might make
    five, but when one was designing a gun or an aeroplane they had to make
    four." - George Orwell

  • 5. Data: 2003-03-15 20:56:32
    Od: pw <y...@w...pl>

    Witam

    Marcin wrote:
> [...]
    > W skrocie chodzi o to, ze Intelgi podwyzszylo niektore oplaty
    > nie informujac o tym klietow (chocby przez ogloszenie na swojej stronie www)

    O ile sobie przypominam, poprzednio w TOiP przy pozycji wypłaty z
    bankomatów Euronetu było wyraźnie zaznaczone coś w rodzaju "teraz
    wypłaty gratis", a więc była to promocja. Ja zakładając konto w Inteligo
    nie oczekiwałem, że będzie to zawsze gratis i ta wiadomość specjalnie
    mnie nie poruszyła. Zresztą, w moim mieście są aż 3 bankomaty Euronetu
    :) Ale fakt, mogliby to przynajmniej dać na pierwszej stronie trochę
    wcześniej.

> [...]
    > obowiazkowo
    > do wysluchania na mLini. Wiec jezeli korzystalo sie z banku to byla to

    Wchodząc na WWW też "korzystasz z banku". Tyle że trudniej "zmusić" cię
    do przeczytania informacji niż do wysłuchania.

    > W przypadku Inteligo boje sie, ze w poniedzialek moze sie okazac, iz oplata
    > za korzystanie z ich karty wzrosnie na kilka zlotych a we wtorek okaze sie,
    > ze konto juz nie jest prowadzone za darmo...

    Ale masz racje że teraz człowiek juz nie jest pewien. IMHO wolę żeby
    informowali o tym przez e-mail, zamiast przesyłać informację o
    promocjach, mimo że wyraźnie zaznaczyłem w umowie że takowych informacji
    nie chcę otrzymywać.

    Pozdr.
    pw

  • 6. Data: 2003-03-15 22:31:06
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "pw" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >

    > Ja zakładając konto w Inteligo
    > nie oczekiwałem, że będzie to zawsze gratis i ta wiadomość specjalnie
    > mnie nie poruszyła.

    Nie chodzi o to czy cos jest za darmo czy za X pln.
    Wyobraz sobie taka sytuacje:

    Jednego dnia wieczorem sprawdzasz sobie tabele prowizji baku i wiesz, ze
    transkacja
    jsest darmowa.
    Rano idac do pracy wyciagasz sobie pieniadze z bankomatu. Poniewaz jest to
    operacja darmowa to bierzesz minimalna kwote. W czasie dnia okazuje sie, ze
    bedziesz potrzebowal
    jeszcze troche wiec wyciagasz jeszcz raz. Oczywiscie jestes _calkowicie_
    przekonany, ze bank nie obciazy Cie
    zadna prowizja (przeciez sprawdzales kilka godzin wczesniej na stronie
    banku).
    W prosty sposob mozna byc w plecy 9 PLN. Kwota nieduza.
    Tylko, ze czasami moze zabraknac wlasnie tej kwoty do minimalnej wyplacanej
    przez bankomat.

    Ciekawe czy zmienis sie oplata za Intlego po calkowitym polaczeniu z e-pko.
    Klienci e-pko placa obecnie chyba 9 pln/m-c za konto. Wiec nie wiem czy bank
    zrezynuje
    latwo z tej oplaty...

    > Zresztą, w moim mieście są aż 3 bankomaty Euronetu

    Na mojej wiosce nie ma wcale, jest za to PKO BP.
    Jak dla mnie jedyny plus Inteligo to siec banomatow.
    Tylko za jakis czas jakies nocy moze sie okazac, ze tez bedzie
    pobierna prowizja.

    > Wchodząc na WWW też "korzystasz z banku". Tyle że trudniej "zmusić" cię
    > do przeczytania informacji niż do wysłuchania.

    Na www mBanku byla tez dotepna infromacja m.in.(o ile dobrze pamietam)
    strona glowna,
    strona z aktualnosciami, strona po wylogowaniu z czesci transakcyjnej i
    oczywiscie tabela oplat.

> [...]
    > informowali o tym przez e-mail, zamiast przesyłać informację o
    > promocjach, mimo że wyraźnie zaznaczyłem w umowie że takowych informacji

    To wyslij im cos takiego:

    Nie zgadzam się na otrzymywanie "informacji handlowych" w rozumieniu ustawy
    z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną z Inteligo i
    proszę o
    wykreślenie mojego adresu z bazy danych.

    Do rozwazenia jest jeszcze tandem dwoch bankow: mBanku i Intleligo.
    (zwlaszcza dla osob posiadajacyh staly dostep do Intenretu)
    W mBanku glowne "cenetrum finansowe" bo to i oprocentowanie wyzsze na eMax
    i supermarket funduszy inwestycyjnych oraz przelewy za darmo. Do tego
    darmowa
    visa electron do eKonta aby za darmo wyplacac z Euronetu. Czyli koszt
    utrzymania rachunku to 0 PLN.

    A do tego konto w Inteligo z utrzymywaniem minimalnej kwoty 100 pln lub
    nieznacznie powyzej (aby nie placic za rachunek)
    i karta do wyplat w bankomatach pko bp. Jest to taki dziwny electron, ze
    mozna takze placic w internecie
    w niektorych miejscach.
    Przelew miedzy bankami jest realizowany w ciagu 24 godzin w dni robocze
    wiec tez raczej nie ma problemu.
    Caly koszt utrzymania kont w obydwu bankach to tylko oplata za vise electron
    do Inteligo.

  • 7. Data: 2003-03-15 23:09:36
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Marcin <n...@n...com> napisał w

> [...]

    > wprowadza oplaty za korzystanie ze swoich bankomatow takze dla
    > klientow indywidualnych (teraz juz placa posiadacze kont

    To też zresztą nie jest pierwszy raz. Ja do Inteligo zraziłem się
    całkowicie po ich numerze z wprowadzeniem opłat za prowadzenie rachunku.
    Rozpętali wielką akcje reklamową ogłaszając, że utrzymanie konta u nich
    nic nie kosztuje, oraz że dają 50 zł każdemu kto otworzy u nich r-k. Po
    czym wprowadzili opłaty za prowadzenie rachunku, ale informacje o tym
    fakcie można było przeczytać dopiero po zalogowaniu się na swoje
    (najczęściej świeżo otwarte) konto.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 8. Data: 2003-03-15 23:48:42
    Od: deCrush <d...@t...SPAM.pl>

    On Sun, 16 Mar 2003 00:09:36 +0100, Krzysztof K. Maj wrote:

> [...]
    >Rozpętali wielką akcje reklamową ogłaszając, że utrzymanie konta u nich
    >nic nie kosztuje, oraz że dają 50 zł każdemu kto otworzy u nich r-k.

    Kiedy 2 lata temu zastanawiałem się co wybrać - mBank czy Inteligo - to
    właśnie owo 50 zł. przechyliło szalę. Pomijając, że trochę za bardzo mi
    zapachniało jakąś "Bezpieczną Kasą", to było oczywiste, że kiedyś trzeba
    będzie zapłacić za te masy cwaniaków lecących na lep promocyjnych 5
    dyszek. I późniejsze zagrywki I. dowiodły słuszności tego wnioskowania.

    --
    Wojtek

  • 9. Data: 2003-03-16 13:21:39
    Od: "PrzemekH" <h...@g...pl>

    Zdecydowanie mBank

    Bardzo dobra strona internetowa. Forum na ktorym pracownicy mBanku
    odpowiadaja na zarzuty. Powoli bo powoli staraja sie poprawiac
    niedociagniecia systemu informatycznego. Ciagle rozbudowuja
    oferte............i wiele innych

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 10. Data: 2003-03-16 15:22:19
    Od: "Marcin Mucha" <m...@s...com>

    Witam
    Ja tydzien temu otwozylem konto Inteligo Indywidualne Wczesniej mialem
    e-superkonto w tym samym banku z oplata miesieczna podstawowa 9 zl (w ttym
    wszystkie przelewy gratis) ale ze wzgledu ze e-superkonto sie bedzie laczyc
    z inteligo wiec pracownicy banku zaproponowali mi abym zamknol e-superkonto
    i otworzyl Inteligo tak tez zrobilem. Jak narazie jestem bardzo zadowolony z
    Inteligo Bo jest to bardzo zaawansowany bank z mila obsluga. no dobrze ale
    teraz konkretne argumenty:
    - za prowadzenie konta nie musisz placic jesli twoje miesieczne saldo
    przekroczy 99 zl
    - Maja naprawde super karte Inteligo visa Electron mozna nia placic w
    sklepach i w internecie tak jak visa clasic. I ta karte masz u nich za darmo
    a w innych bankaxh placisz 25 zl za wydanie specialnej karty wirtualnej na
    rok.
    - Wyplata gotowki z bankomatow PKO BP SA jest darmowa
    -Oprocz tradycyjnych kanalow dostepu takich jak wap/www itp. Mozesz zamowic
    jesli jestes abonentem plusa specjalna karte i wykonywac przelewy
    bezposrednio z telefonu.
    - Dostajesz informacje o kazdym wplywie/wyplywie srodkow przez sms a jesli
    chcesz tez robic przelewy przez tel to placisz 4,50 miesiecznie
    - Bardzo duza ilosc placowek banu i bankomatow
    - Dobre zabespieczenia (karta kodow)
    - bezplatne polaczenie z konsultantem i stosunkowo krotki czas oczekiwania
    na polaczenie (0 800 121 121)
    -Szybkia aktywacja konta u mnie trwalo to wszystko z dostarczeniem umowy
    lacznie 3 dni
    - Szybko i sprawnie dzialajaczy serwis www
    Wydaje mi sie ze te argumenty powinny ci pomoc w wyboze
    Karte wczoraj tedstowalem w takich cerwisach jak: http://godaddy.com
    http://enom.com http://merlin.pl http://allegro.pl Karta zadzialala
    wszedzie poprawnie.

    --