  • 1. Data: 2003-03-15 19:32:20
    Temat: "...40 % przyrost w ciągu ostatnich 4 miesięcy..."
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    INTELIGO: Ponad 600 mln depozytów na kontach Inteligo
    14.03.2003 16:02 (aktualizacja 15.03.2003 11:05)
    Wartość depozytów na kontach Inteligo prowadzonych przez PKO Bank Polski SA
    przekroczyła 600 mln złotych.

    1 listopada 2002 roku, w momencie przejęcia konta Inteligo przez PKO Bank
    Polski na rachunkach kont Inteligo zgromadzone były środki o wartości nieco
    ponad 400 milionów złotych, co oznacza 40 % przyrost w ciągu ostatnich 4
    miesięcy. Tak dynamiczny wzrost to niezaprzeczalny sukces konta Inteligo,
    które oferując atrakcyjne warunki finansowe, wyjątkową funkcjonalność i
    bezpieczeństwo, którego gwarantem jest PKO Bank Polski cieszy się coraz
    większym zaufaniem ze strony klientów.

    Przejęcie konta Inteligo przez największy bank detaliczny w Polsce
    wyznaczyło nowe standardy bankowości elektronicznej, które w połączeniu z
    dostępem do tradycyjnych oddziałów PKO Banku Polskiego tworzą produkt
    idealny dla klientów. Posiadacze kont Inteligo mają teraz do swojej
    dyspozycji nie tylko doskonały system elektronicznej i telefonicznej
    bankowości, ale także sieć ponad 1700 bankomatów PKO Banku Polskiego oraz
    możliwość dokonywania darmowych wpłat na konta w ponad 6000 placówek Banku.

    Posiadaczami kont Inteligo jest już ponad 200 tysięcy osób. Oferta konta
    ciągle się poszerza. Najnowszym produktem jest karta typu affinity Inteligo
    Visa Electron z Sercem. W najbliższym czasie oferta zostanie wzbogacona o
    nowe lokaty i limit debetowy. W drugim półroczu 2003 roku klienci znajdą w
    ofercie również nowy kredyt gotówkowy, kredyt odnawialny oraz kartę
    kredytową.(INTERIA.PL)

    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=365309

  • 2. Data: 2003-03-16 16:15:11
    Temat: Re: "...40 % przyrost w ciągu ostatnich 4 miesięcy..."
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > INTELIGO: Ponad 600 mln depozytów na kontach Inteligo

    > atrakcyjne warunki finansowe, wyjątkową funkcjonalność i
    > bezpieczeństwo
    (...)
> [...]
    swojej
    > dyspozycji nie tylko doskonały system elektronicznej i telefonicznej

    Czy już weszła w życie ustawa, która zakazuje reklamy niezgodnej z prawdą ?
    :>>

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-03-17 13:14:03
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

> [...]
    >Visa Electron z Sercem. W najbliższym czasie oferta zostanie wzbogacona o
    [ciach]

    Przypomina mi to praktyki TPSA swego czasu
    Dowalaja oplaty za uslugi z ktorych korzysta 98.9 % klientow (czytaj
    wyplaty z bankomatow) a na "oslode" i odwrocenie uwagi opowiadaja o
    lokatach i limicie czyli o kwestiach z ktorych korzysta powiedzmy 5 %
    osob

    Peter
    GG: 566964
    Motto: zawsze mam racje, no chyba ze sie myle.
    sigcreator: core dumped