  • 1. Data: 2003-03-15 14:44:48
    Temat: Na temat blokowanie PayPal'owskich kont ...
    Od: Wlady <w...@p...onet.pl>

    chcialem zapytac....
    czy jesli podalem jakis wirtualony adres w Niemczech, bede
    Internationally Unverified" bo sie nie bede mogl polska KK
    zweryfikowac (adres sie nie bedzie zfagadzal) ale jesli bede uzywal
    paypala tylko placenia za stuff - to zamkna mi je bez ostrzezenia jak
    to lubia robic? i skasuja kase ktora by nie zdazyla z niego zostac
    wylana?

    poratoojcie prosze.
    w sumie konto w DE mam, PayPal tez ma w DE konto -> mozna na nie wlac
    kase z mego DE konta, , w ten sposob srodki sie pojawia na
    PayPalowskim koncie,, i za dzien dwa zostana wylanr .. ale sie obawiam
    ze skoro oni sa tak nieoblicxalni to pech zachce za akurat mnie i kase
    skasuja zanim zdaze kase wylac..

    czy moje rozterki maja sens? :o) czy raczej przesadzam?

    wlad

  • 2. Data: 2003-03-15 15:57:09
    Temat: Re: Na temat blokowanie PayPal'owskich kont ...
    Od: "olo" <n...@d...pl>

> [...]
    > skasuja zanim zdaze kase wylac..
    >
    > czy moje rozterki maja sens? :o) czy raczej przesadzam?

    miałem podobne rozterki - przy odrobinie wysiłku mogłem założyć konto
    bankowe w USA (sposób jest dość pokręcony ale da sie) tyle że rozłożył mnie
    brak jakiejkolwiek pewności że to ma sens

    wcześniej miałem założone konto PayPal z polską kartą (wtedy jeszcze można
    było) i wirtualnym adresem - zamknęli mi je w momencie który im odpowiadał -
    po wpłynięciu środków które miałem przeznaczone na zakup

    dlatego ja sie w to nie bawie, wolę już płacić prowizję BidPayowi ale
    przynajmniej mam pewność że nikt mi nie zatrzyma moich pieniędzy

    ps. spora część sprzedawców na ebayu wysyłki międzynarodowe chce realizować
    tylko na zweryfikowane przez PayPal adresy - więc i tak będziesz się musiał
    co chwilę tłumaczyc że nie jesteś wielbłądem

  • 3. Data: 2003-03-15 18:50:08
    Od: Wlady <w...@p...onet.pl>

    >wcze?niej miałem założone konto PayPal z polsk? kart? (wtedy jeszcze można
    >było) i wirtualnym adresem - zamknęli mi je w momencie który im odpowiadał -
    >po wpłynięciu ?rodków które miałem przeznaczone na zakup
    ===== heh :) wlasnie o ten moment sie najbardziej boje :) --
    podejrzewam ze maja pewnie zalaczone automaty za jak na podejrzane
    konto wplywa kasa,, od razu leci cancel i blok :)) wcale bym sie nie
    zdziwil jakby to byla prawda :)

    >dlatego ja sie w to nie bawie, wolę już płacić prowizję BidPayowi ale
    >przynajmniej mam pewno?ć że nikt mi nie zatrzyma moich pieniędzy
    ==== znalazlem w miedzyczasie mysle spokojna alternatywe -
    bezpieczniejszaa o wiele od pay... i tansza od bid... - co myslisz o
    moneybookers?
    sa mi 100% wygodni - kase mozna lac na ich konto w DE - co robie za
    free bo mam DE konto.
    symtomy wskazuja na to ze sa uczciwi :) a i tani - przelanie kasy
    kosztuje max. 0.5e - w pownaniu do 5e bida jest ok (nawet jesli sie
    dolozy jeszcze 1.8e na koszty jakie seller musi kleknac by sobie ta
    kase odlac na konto..

    przy wielorazowych transakcjach mysle moneybo,., ma sens hmm?

    wlad

  • 4. Data: 2003-03-16 21:37:58
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Wlady napisal(a) Sat, 15 Mar 2003 15:44:48 +0100:
> [...]
    >PayPalowskim koncie,, i za dzien dwa zostana wylanr .. ale sie obawiam
    >ze skoro oni sa tak nieoblicxalni to pech zachce za akurat mnie i kase

    A musisz korzystac z PayPala?
    Nie mozesz skorzystac z konkurencyjnych, ale
    dostepnych dla Polakow, systemów bezpiecznych platnosci?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2003-03-17 05:31:49
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b4vid8$92b$1@atlantis.news.tpi.pl>, olo wrote:

    > mia?em podobne rozterki - przy odrobinie wysi?ku mog?em za?o?yae konto
    > bankowe w USA (sposób jest do?ae pokr?cony ale da sie)

    A mozesz podac swoj pokrecony sposob na konto w USA?

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl