    From: pw <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo czy mBank ?
    Date: Sat, 15 Mar 2003 21:56:32 +0100

    Witam

    Marcin wrote:
    > Dla mnie sposob wprowadzenia nowej tabeli oplat przez Inteligo
    > dyskfalifikuje
    > ten bank na dlugo.
    > Jezeli nie wiesz o co chodzi to przejrzyj posty z ostatnich kilku dni.
    > W skrocie chodzi o to, ze Intelgi podwyzszylo niektore oplaty
    > nie informujac o tym klietow (chocby przez ogloszenie na swojej stronie www)
    > nawet dzien przed faktem. [ciach]

    O ile sobie przypominam, poprzednio w TOiP przy pozycji wypłaty z
    bankomatów Euronetu było wyraźnie zaznaczone coś w rodzaju "teraz
    wypłaty gratis", a więc była to promocja. Ja zakładając konto w Inteligo
    nie oczekiwałem, że będzie to zawsze gratis i ta wiadomość specjalnie
    mnie nie poruszyła. Zresztą, w moim mieście są aż 3 bankomaty Euronetu
    :) Ale fakt, mogliby to przynajmniej dać na pierwszej stronie trochę
    wcześniej.

    > mBank gdy zmienial oplate za karte visa electron do rachunku eMax to
    > informacja
    > o tym pojawila sie jednak jakis czas przed zmiana na ich www i byla
    > obowiazkowo
    > do wysluchania na mLini. Wiec jezeli korzystalo sie z banku to byla to
    > informacja
    > dostepna.

    Wchodząc na WWW też "korzystasz z banku". Tyle że trudniej "zmusić" cię
    do przeczytania informacji niż do wysłuchania.

    > W przypadku Inteligo boje sie, ze w poniedzialek moze sie okazac, iz oplata
    > za korzystanie z ich karty wzrosnie na kilka zlotych a we wtorek okaze sie,
    > ze konto juz nie jest prowadzone za darmo...

    Ale masz racje że teraz człowiek juz nie jest pewien. IMHO wolę żeby
    informowali o tym przez e-mail, zamiast przesyłać informację o
    promocjach, mimo że wyraźnie zaznaczyłem w umowie że takowych informacji
    nie chcę otrzymywać.

    Pozdr.
    pw