  • 1. Data: 2003-03-15 18:44:57
    Temat: Informacja z wyprzedzeniem...
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    W regulaminie prowadzenia rachunków Eurokonto jest zapis że o zmianach opłat
    i prowizji klient musi być poinformowany co najmniej 14 dni przed ich
    wprowadzeniem. Sprytnie na liście informującym o zmianach Bank zapisał datę 1
    lutego że niby to jest data napisania listu. Niestety dla nich oni mają taki
    zwyczaj że na liście jest również wydrukowana data nadania listu... U mnie
    data nadania listu była na 10 dni przed wprowadzeniem opłat (oczywiście list
    dostałem jeszcze później) co oznacza że Bank po prostu olał swój regulamin.
    Czy komuś może udało się może dostać list z datą jeszcze późniejszą?

    (a na stronach www.zbp.pl mozna znaleźć uchwałę Związku Banków Polskich,
    która mówi, że banki deklarują, że będą infomować o zmianie opłat z
    miesięcznym wyprzedzeniem... ech).

    pozdr

    K.