  • 1. Data: 2003-03-15 14:32:37
    Temat: ubezpieczenie na życie
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Przepraszam może nie ta grupa ale nie moge dostać się do ubezpieczeniowej
    grupy.

    Czy ktoś się orientuje jak długo czeka się na uruchomienie polisy na zycie od
    momentu podpisania umowy? Wiem, że jest okres przejściowy ale ile on moze
    trwać? Pytam poniewaz biorę kredyt na mieszkanie i jednym z warunków
    otrzymania kredytu w moim przypadku jest ubezpieczenie na życie.

    Pozdrawiam Oliwia

    gg 25244
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-03-15 20:16:59
    Temat: Re: ubezpieczenie na życie
    Od: "Krzysztof MSN" <k...@m...com>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    od
    > momentu podpisania umowy? Wiem, że jest okres przejściowy ale ile on moze

    alt.pl.biznes.ubezpieczenia

    Co to znaczy uruchomienie ?
    W części polis po podpisaniu wnioski i opłaceniu składki podlegasz ochronie
    do czasu otrzymania polisy.

    Za mało szczegółów w pytaniu, np jaka SU, czy jakies wpisy szczególne w
    załączniku zdrowie, czy wymagane są były badania lekarskie itp.
    Jeżeli polisa jest tzw. niemedyczna tzn bez badań to są TU, które zamykaja
    sprawę ponizej 14 dni ale są i takie, które przekraczają 30 dni, chociaż
    rzadko.
    Pozdr.