    From: deCrush <d...@t...SPAM.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo czy mBank ?
    Date: Sun, 16 Mar 2003 00:48:42 +0100

    On Sun, 16 Mar 2003 00:09:36 +0100, Krzysztof K. Maj wrote:

    >To też zresztą nie jest pierwszy raz. Ja do Inteligo zraziłem się
    >całkowicie po ich numerze z wprowadzeniem opłat za prowadzenie rachunku.
    >Rozpętali wielką akcje reklamową ogłaszając, że utrzymanie konta u nich
    >nic nie kosztuje, oraz że dają 50 zł każdemu kto otworzy u nich r-k.

    Kiedy 2 lata temu zastanawiałem się co wybrać - mBank czy Inteligo - to
    właśnie owo 50 zł. przechyliło szalę. Pomijając, że trochę za bardzo mi
    zapachniało jakąś "Bezpieczną Kasą", to było oczywiste, że kiedyś trzeba
    będzie zapłacić za te masy cwaniaków lecących na lep promocyjnych 5
    dyszek. I późniejsze zagrywki I. dowiodły słuszności tego wnioskowania.

    --
    Wojtek