    From: "Marcin Mucha" <m...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo czy mBank ?
    Date: Sun, 16 Mar 2003 16:22:19 +0100

    Witam
    Ja tydzien temu otwozylem konto Inteligo Indywidualne Wczesniej mialem
    e-superkonto w tym samym banku z oplata miesieczna podstawowa 9 zl (w ttym
    wszystkie przelewy gratis) ale ze wzgledu ze e-superkonto sie bedzie laczyc
    z inteligo wiec pracownicy banku zaproponowali mi abym zamknol e-superkonto
    i otworzyl Inteligo tak tez zrobilem. Jak narazie jestem bardzo zadowolony z
    Inteligo Bo jest to bardzo zaawansowany bank z mila obsluga. no dobrze ale
    teraz konkretne argumenty:
    - za prowadzenie konta nie musisz placic jesli twoje miesieczne saldo
    przekroczy 99 zl
    - Maja naprawde super karte Inteligo visa Electron mozna nia placic w
    sklepach i w internecie tak jak visa clasic. I ta karte masz u nich za darmo
    a w innych bankaxh placisz 25 zl za wydanie specialnej karty wirtualnej na
    rok.
    - Wyplata gotowki z bankomatow PKO BP SA jest darmowa
    -Oprocz tradycyjnych kanalow dostepu takich jak wap/www itp. Mozesz zamowic
    jesli jestes abonentem plusa specjalna karte i wykonywac przelewy
    bezposrednio z telefonu.
    - Dostajesz informacje o kazdym wplywie/wyplywie srodkow przez sms a jesli
    chcesz tez robic przelewy przez tel to placisz 4,50 miesiecznie
    - Bardzo duza ilosc placowek banu i bankomatow
    - Dobre zabespieczenia (karta kodow)
    - bezplatne polaczenie z konsultantem i stosunkowo krotki czas oczekiwania
    na polaczenie (0 800 121 121)
    -Szybkia aktywacja konta u mnie trwalo to wszystko z dostarczeniem umowy
    lacznie 3 dni
    - Szybko i sprawnie dzialajaczy serwis www
    Wydaje mi sie ze te argumenty powinny ci pomoc w wyboze
    Karte wczoraj tedstowalem w takich cerwisach jak: http://godaddy.com
    http://enom.com http://merlin.pl http://allegro.pl Karta zadzialala
    wszedzie poprawnie.

    --