  • 1. Data: 2014-10-31 02:11:21
    Temat: Getin ma gest!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Getin walczy przeciwko bezrobociu, zatrudniając windy...
    ...prawników i doradców, których zadaniem jest pomaganie
    najuboższym i niezaradnym. :)

    Masz kredyt w Getin Banku i nie spłacasz go terminowo?
    Uważaj, zadzwoni do twoich sąsiadów, mimo że może to
    być złamanie tajemnicy bankowej.

    IMO błąd w stylu Kiszowary i Pogorzelskiego.
    (najpierw podmiotem jesteś ,,ty'', później
    najwyraźniej jest bank, ale jako podmiot domyślny...
    tu wiadomo, kto (bank) ma dzwonić, ale w wypadku
    opinii Pogorzelskiego (dotyczącej mojej sprawy)
    nie było oczywistości)

    http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,141417,1688718
    1,Dzien_dobry__tu_bank__Czy_zna_pani_sasiadke_.html

    Pani Mirosława ma kredyt w Getin Banku. Stara się spłacać raty terminowo,
    ale przez ostatnie problemy finansowe ma średnio trzytygodniowe opóźnienie
    przy każdej. Jej mąż ciężko zachorował, a ona sama jest na świadczeniu
    rehabilitacyjnym.

    Dla Getin Banku opóźnienia były jednak zbyt duże i... zaczął wydzwaniać
    do jej sąsiadów. - Pracownicy windykacji wydzwaniają do osób postronnych.
    Prawie wszystkich, którzy na mojej ulicy mieszkają - opowiada nasza
    czytelniczka. - Przecież korespondencja nie znika. Kiedy mi przyślą
    wezwanie do zapłaty, reguluję wszystko z kosztami. Czy mają prawo
    mieszać w moje sprawy postronne osoby?

    Ciekawe, kiedy Getin będzie nasyłał egzekutorów. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-10-31 10:44:16
    Temat: Re: Getin ma gest!!!
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu piątek, 31 października 2014 02:11:59 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    > mieszać w moje sprawy postronne osoby?
    >
    > Ciekawe, kiedy Getin będzie nasyłał egzekutorów. ;)

    skurwysyństwo polegające na próbie wyłudzenia od klientki
    dodatkowych opłat (przerzucenie na nią kosztów bezcelowej
    kompletnie windykacji) windykacja bezcelowa skoro klientka
    się nie ukrywa a zaległości nie przekraczają jednego miesiąca

  • 3. Data: 2014-11-01 00:21:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" d...@g...co

    > Ciekawe, kiedy Getin będzie nasyłał egzekutorów. ;)

    : skurwysyństwo

    skurwysyństwo, skurwycórstwo i skurwykloństwo

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-11-01 17:57:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 31.10.2014 o 02:11, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Masz kredyt w Getin Banku i nie spłacasz go terminowo?
    > Uważaj, zadzwoni do twoich sąsiadów, mimo że może to
    > być złamanie tajemnicy bankowej.

    Przepraszam bardzo, ale dlaczego jeszcze za takie numery nie siedzi im
    na karku prokurator?

    Poza tym... skąd oni mają numery telefonów sąsiadów??

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 5. Data: 2014-11-02 12:41:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przepraszam bardzo, ale dlaczego jeszcze za takie numery nie siedzi im
    > na karku prokurator?
    >
    > Poza tym... skąd oni mają numery telefonów sąsiadów??

    to nie bank tylko firma windykacyjna, której bank sprzedał dług, oni
    robią takie rzeczy

    a numery telefonów? z książki telefonicznej ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-11-03 01:45:02
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > to nie bank tylko firma windykacyjna, której bank sprzedał dług, oni robią
    > takie rzeczy
    >
    > a numery telefonów? z książki telefonicznej ;-)

    do mnie kiedyś dzwonił sam bank - pytał o sąsiada. mam nagranego
    chama-wszystkie klony to najgorsze tałatajstwo jakie może być (tałatajstwo
    to wręcz nobilitacja). jeszcze jakie takie zdanie miałem o idea banku ale po
    skasowaniu prowizji (4 cyfrowej) za limit kredytowy, którą mieli skasować w
    lipcu.....przyszłego roku. zabieram od nich zabawki do innego banku.
    wszelkich znajomych od dawna odwodze od wszystkich klonow...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 7. Data: 2014-11-03 01:49:57
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > skasować w lipcu.....przyszłego roku. zabieram od nich zabawki do innego
    > banku. wszelkich znajomych od dawna odwodze od wszystkich klonow...

    Najlepsze jest to, że uznali reklamację i przesłali swój wyciąg, z którego
    wynika, że zwrócili mi nienależnie pobraną kasę ale ........ z mojego salda
    wynika, że kasy nie ma na koncie ;) To nie wiem, czy już mogę iść do
    prokuratora? Bo skarga do KNF jeszcze nie pomogła a z reguły wcześniej
    pomagała.

    --
    pozdrawiam, wromek