  • 1. Data: 2014-10-30 20:15:29
    Temat: Co teraz zamiast lokaty 4%?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Kończy mi się właśnie dwumiesięczna lokata doradcy Home Broker w Open
    Finance / Getin Online, która była na 4%. Gdzie teraz warto ulokować
    wolne środki? Są jakieś warte uwagi promocje? RobertS? :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2014-10-30 20:51:20
    Temat: Re: Co teraz zamiast lokaty 4%?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Finance / Getin Online, która była na 4%. Gdzie teraz warto ulokować
    > wolne środki? Są jakieś warte uwagi promocje? RobertS? :)

    Smart Bank, nadal będziesz miał 4%

    w HB/OF teraz żadnych promo lokat nie ma oprócz ww.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-10-30 22:55:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-10-30 20:51, RobertS pisze:
    > Smart Bank, nadal będziesz miał 4%
    >
    > w HB/OF teraz żadnych promo lokat nie ma oprócz ww.

    To to? - <http://www.banksmart.pl/> Nie wiem, czy chce mi się rachunek w
    kolejnym banku otwierać, czy też może przeprosić się z BGŻ Optimą...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2014-10-30 23:16:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To to? - <http://www.banksmart.pl/> Nie wiem, czy chce mi się rachunek w
    > kolejnym banku otwierać, czy też może przeprosić się z BGŻ Optimą...
    >
    > K.

    to trwa tylko chwilę, opłaca się, mam i korzystam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-11-02 12:32:29
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-10-30 22:55, Krystek pisze:

    > To to? - <http://www.banksmart.pl/> Nie wiem, czy chce mi się rachunek w
    > kolejnym banku otwierać

    Zakłada się bezproblemowo i nie mają żadnych upierdliwych warunków,
    minus taki że 4% tylko do 50tys.
    No i na 4% możesz jeszcze przez kilka dni założyć 3 miesięczną lokatę w
    Neobanku (można podzielić kwotę na dowolną liczbę lokat, limit kwotowy
    to chyba milion).

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-11-02 13:02:55
    Od: jj <p...@w...pl>

    W NeoBanku to tylko dla nowych, tak dla jasnosci

  • 7. Data: 2014-11-03 09:19:55
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Uzytkownik "jj" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    >W NeoBanku to tylko dla nowych, tak dla jasnosci

    W krokodylu (CA) chyba jeszcze sa 4,1% /3m max 200kzl
    - bez dodatkowych warunkow

  • 8. Data: 2014-11-03 09:31:44
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-11-03 09:19, Waldek pisze:

    > W krokodylu (CA) chyba jeszcze sa 4,1% /3m max 200kzl
    > - bez dodatkowych warunkow

    Ostatnio było już tylko 50k PLN, trzeba też mieć u nich konto. A teraz
    chyba w ogóle nieaktualne, na www już informacji o tej lokacie nie ma.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-11-03 11:29:23
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 20:51:18 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > Smart Bank, nadal będziesz miał 4%

    Czy ten bank to część holdingu Getin/Noble?
    wg informacji na stronie:
    "Bank SMART jest częścią FM Bank PBP SA"

    A FM Bank jest chyba z grypy Getin, prawda?

    Majka

  • 10. Data: 2014-11-03 11:38:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A FM Bank jest chyba z grypy Getin, prawda?
    >
    > Majka

    nie jest

    --
    pozdrawiam