  • 1. Data: 2014-10-30 22:17:56
    Temat: naprawde darmowe konto bankowe
    Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl>

    Gdzie można założyć NAPRAWDĘ darmowe konto bankowe z obsługą przez
    internet? Chodzi o zwykly ROR i kartę bankomatowo-płatniczą.
    Pod darmowością rozumiem 0zł za prowadzenie konta i brak opłat za kartę.
    Wszelkie gwiazdki z opisem: darmowe prowadzenie przy wpływie na konto
    2000zł na miesiąc, przy płatności kartą 100-300zł miesięcznie, przy czymś
    tam, NIE uważam za darmowe. W dzisiejszych czasach trzeba używać internetu
    (jest darmowe Aero2), posiadać konto e-mail (istnieją darmowe skrzynki)
    oraz posiadać ROR, ale wszystkie są w jakiś sposób zakamuflowany płatne.

  • 2. Data: 2014-10-30 22:43:28
    Temat: Re: naprawde darmowe konto bankowe
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-10-30 22:17, neostradiusz pisze:
> [...]
    > internetu (jest darmowe Aero2), posiadać konto e-mail (istnieją darmowe
    > skrzynki) oraz posiadać ROR, ale wszystkie są w jakiś sposób

    T-Mobile (Alior Sync)
    Orange Finanse (mBank)
    Smart bank
    Meritum (będzie zaorane jak go Alior kupi)

  • 3. Data: 2014-10-30 22:43:30
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/10/2014 22:17, neostradiusz wrote:
> [...]
    > internetu (jest darmowe Aero2), posiadać konto e-mail (istnieją darmowe
    > skrzynki) oraz posiadać ROR, ale wszystkie są w jakiś sposób

    1000 razy było pisane, Meritum i Sync (T-Mobile UB)
    Daj zarobić 70 za polecenie Meritum.

  • 4. Data: 2014-10-30 22:44:27
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-10-30 22:43, gral pisze:

    > T-Mobile (Alior Sync)
    > Orange Finanse (mBank)
    > Smart bank
    > Meritum (będzie zaorane jak go Alior kupi)

    i chyba jeszcze BzWBK Konto Godne Polecenia

  • 5. Data: 2014-10-30 22:49:40
    Od: gral <n...@e...pl>

    > i chyba jeszcze BzWBK Konto Godne Polecenia

    aha, no i jeszcze mBank ekonto mobilne (tylko dla nowych klientów)

  • 6. Data: 2014-10-30 22:50:22
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 22:18:26 UTC+1 użytkownik neostradiusz napisał:
> [...]
    > (jest darmowe Aero2), posiadać konto e-mail (istnieją darmowe skrzynki)
    > oraz posiadać ROR, ale wszystkie są w jakiś sposób zakamuflowany płatne.

    http://livesmarter.pl/darmowe-konto-bankowe-dla-stud
    enta/

  • 7. Data: 2014-10-30 22:50:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > T-Mobile (Alior Sync)
    > Orange Finanse (mBank)
    > Smart bank
    > Meritum (będzie zaorane jak go Alior kupi)

    I jeszcze Getin Online - Konto Skarbonkowe z kartą

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2014-10-30 22:53:10
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/10/2014 22:44, gral wrote:

    > i chyba jeszcze BzWBK Konto Godne Polecenia

    Tutaj przegiąłeś! Tylko bankomaty BZ i PKO darmowe

  • 9. Data: 2014-10-30 22:57:06
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-10-30 22:53, mx pisze:

    > Tutaj przegiąłeś! Tylko bankomaty BZ i PKO darmowe

    W wymaganiach nie ma mowy o bezpłatnych wszystkich bankomatach.

  • 10. Data: 2014-10-31 01:03:52
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-30 22:43, gral pisze:

    Tamte dwa banki odpadają.

    > Smart bank

    Niestety, tylko mobilne, a ja bym chciała internetowe i z jakąś premią
    po 100 zł. co m-c.
    Chcę uciec z mBanku, bo mi 2 razy zniknęły pieniądze, fakt, że nie
    mogłam do tego dojść jakim cudem. Zostawię im tylko wpłacony/oddany
    limit odnawialny, resztę chcę przelać na jakieś inne konto z korzyściami.

    --
    animka