  • 1. Data: 2014-10-29 14:02:59
    Temat: Koniec mBank mobile
    Od: mx <m...@o...pl>

    "Szanowni Państwo,

    mBank mobile rozpoczął działalność 13 grudnia 2006 roku jako pierwszy w
    Polsce wirtualny operator telefonii komórkowej. Przez cały okres
    funkcjonowania staraliśmy się utrzymać wysoką jakość świadczonych usług,
    przyjmując jako priorytet Państwa satysfakcję.
    Serdecznie dziękujemy Państwu za korzystanie z naszej oferty i
    długoletnią współpracę, jednocześnie informując, że z dniem 30.11. 2014
    r. mBank mobile zakończy działalność na rynku usług telekomunikacyjnych.

    W ostatnich dniach naszej współpracy, chcielibyśmy utrzymać
    przyświecające nam do tej pory wartości, zapewniając Państwu możliwość
    utrzymania obecnego numeru telefonu, jak również proponując wartościową
    alternatywę dla oferty mBank mobile.

    Zapraszamy Państwa do zapoznania się z preferencyjną ofertą pre-paid
    operatora Orange Polska SA, przygotowaną specjalnie dla klientów
    korzystających do tej pory z usług mBank mobile.

    Zachęcamy również do odwiedzenia strony mbankmobile.pl, na której
    poznacie Państwo szczegóły promocyjnej oferty Orange Polska SA oraz
    specjalnego konkursu dla osób przenoszących numer.

    Jednocześnie informujemy, że wykorzystanie wszystkich dostępnych na
    Państwa koncie środków oraz minut promocyjnych zebranych do 15.10. 2014
    r. w ramach promocji ,,Minuty na bank", możliwe jest do 30.11. 2014 r.
    Ponadto, po 30.11.2014 r. nie będzie także dostępna usługa konto MOBILE.

    Jeszcze raz pragniemy Państwu serdecznie podziękować za dotychczasową
    współpracę i korzystanie z naszych usług oraz nadmienić, że w Państwa
    skrzynce mailowej pojawi się także formalne wypowiedzenie umowy z
    Operatorem, które jest następstwem tego listu.

    Z poważaniem,
    Tomasz Gryglewski
    Członek Zarządu"

  • 2. Data: 2014-10-29 14:26:03
    Temat: Re: Koniec mBank mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości
> [...]
    >Państwa koncie środków oraz minut promocyjnych zebranych do 15.10.
    >2014 r. w ramach promocji ,,Minuty na bank", możliwe jest do 30.11.

    Laskawcy, caly miesiac. Ciekawe ... chca koniecznie podliczyc straty w
    tym roku finansowym ?

> [...]
    >skrzynce mailowej pojawi się także formalne wypowiedzenie umowy z
    >Operatorem, które jest następstwem tego listu.

    Nie powinni dac 30 dni okresu wypowiedzenia ?

    Ciekaw jestem powodow - rynek obnizal ceny a umowa miedzyoperatorska
    sie nie zmieniala ?
    Czy klientow ubywalo, a jakas stala, wysoka miesieczna oplata
    zostawala ?

    J.

  • 3. Data: 2014-10-29 15:38:24
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg-org.nospam>

    J.F. wrote:

    > Nie powinni dac 30 dni okresu wypowiedzenia ?

    Na http://mbankmobile.pl/#tabs=1 stoi - ma to moc prawna? Co, jak nie
    wykorzysta sie srodkow na koncie - przeleja z powrotem, czy bedzie to
    zarobkiem firmy a strata klienta?

    Łódź, dnia 28.10.2014 roku

    Szanowni Państwo,

    informujemy, że z dniem 30 listopada 2014 r. Aspiro SA kończy działalność
    telekomunikacyjną prowadzoną pod marką mBank mobile. W związku z tym, z
    zachowując 30-dniowy termin wypowiedzenia, wypowiada wszystkie umowy o
    świadczenie usług telekomunikacyjnych zawarte zgodnie z regulaminami
    świadczenia usług mBank mobile oraz cennikami usług mBank mobile wraz z
    ofertami promocyjnymi oraz regulaminami promocji.

    Od 1 grudnia 2014 r. przestają obowiązywać wszystkie regulaminy świadczenia
    usług mBank mobile oraz cenniki usług mBank mobile tj.: Regulamin
    świadczenia usług roamingu mBank mobile; Regulamin świadczenia krajowych
    usług łączności ruchomej mBank; Cennik usług mBank mobile - taryfa mobile;
    Cennik usług mBank mobile - taryfa biznes; Cennik usług roamingu mBank
    mobile; Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru telefonicznego;
    Regulamin oferty Internet 100 MB; Regulamin oferty Internet 250 MB;
    Regulamin oferty Internet 1 GB; Regulamin promocji Internet - płaska stawka;
    Regulamin promocji Płaski starter II; Regulamin promocji Płaski starter;
    Regulamin promocji Długi starter; Regulamin promocji mZnajomi bis; Regulamin
    promocji mDealer; Regulamin oferty Internet za FREE; Regulamin Programu
    premiowego ,,Minuty za transakcje kartami kredytowymi mBanku"; Regulamin
    Programu premiowego ,,Minuty za kredyt gotówkowy"; Regulamin Programu
    premiowego ,,Minuty za kredyt samochodowy"; Regulamin świadczenia
    promocyjnego dostępu do numerów zaczynających się od cyfr 800 oraz 801.

    Jednocześnie prosimy o wykorzystanie wszystkich dostępnych na Państwa koncie
    środków do 30.11.2014 r., w związku z brakiem możliwości korzystania z nich
    w późniejszym okresie.

    Ponadto, informujemy o możliwości zachowania dotychczasowego numeru telefonu
    dzięki przeniesieniu go do innego, wybranego przez siebie operatora w
    terminie do 30.11.2014 r.

    Z poważaniem,

    Tomasz Gryglewski

    Członek Zarządu

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.sslrack.com

  • 4. Data: 2014-10-29 15:51:47
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg-org.nospam> napisał w
    wiadomości news:m2qu4u$tpe$1@speranza.aioe.org...

    > Na http://mbankmobile.pl/#tabs=1 stoi - ma to moc prawna? Co, jak nie
    > wykorzysta sie srodkow na koncie - przeleja z powrotem, czy bedzie to
    > zarobkiem firmy a strata klienta?

    Nie tylko stoi na www, ale przysłali e-mailem do klientów (tych
    zarejestrowancyh), bo do innych nie mają kontaktu. Obie formy mają moc
    prawna zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne. 30 dni spełnione.

    Zaden pre-paid przy likwidacji nie oddaje kasy, bo niby jak ma to zrobic,
    jezeli zasilenie bylo np. zdrapka z kiosku.

    --
    Telesfor

  • 5. Data: 2014-10-29 16:55:15
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 29/10/2014 15:51, Telesfor Baudot wrote:

    > Zaden pre-paid przy likwidacji nie oddaje kasy, bo niby jak ma to zrobic,
    > jezeli zasilenie bylo np. zdrapka z kiosku.
    >
    > --
    > Telesfor

    Nie masz racji. GaduAir zwracało niewykorzystaną kwotę, gdy nie
    przeniosłeś numeru i złożyłeś wniosek. Jasno o tym pisali.

  • 6. Data: 2014-10-29 17:22:17
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-29 16:55, mx pisze:

    > Nie masz racji. GaduAir zwracało niewykorzystaną kwotę, gdy nie
    > przeniosłeś numeru i złożyłeś wniosek. Jasno o tym pisali.

    FreeM też oddawało, na stronie był nawet do pobrania formularz na którym
    wskazywało się numer rachunku do zwrotu środków. Więc wynika to pewnie z
    PT, bo sami z siebie na pewno by nie oddali ;)

    Ja jestem ciekaw co zrobią gdy ktoś ma dużo środków a chce przenieść
    numer... taki ja na przykład ;) Ładowałem raz na pół roku tak żeby o tym
    nie myśleć, a było to całkiem niedawno... więc wygadać tego nie wygadam,
    a numer chcę zachować...

  • 7. Data: 2014-10-29 17:35:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w
    J.F. wrote:

    >Na http://mbankmobile.pl/#tabs=1 stoi - ma to moc prawna?

    Niezbyt mi sie podoba taka forma. Mam czytac codziennie strony www i
    moze jeszcze ?

    Zreszta pisza ze przyjdzie formalne wypowiedzenie ... gdyby to bylo
    papierowym listem, to mialem watpliwosci czy zdaza w tych 30 dniach.
    Ale elektronicznie to sie wyrobia. Jakby jeszcze tak sms przyslali, to
    w zasadzie czulbym sie powiadomionym ...

    >Co, jak nie wykorzysta sie srodkow na koncie - przeleja z powrotem,
    >czy bedzie to
    >zarobkiem firmy a strata klienta?

    Chyba nie maja zamiaru przelac ... ale czy nie maja obowiazku ?

    Tam chyba nie bylo potrzeby jakis duzych kwot gromadzic ? Czy jednak
    niektorzy maja duze srodki ?

    J.

  • 8. Data: 2014-10-29 18:35:06
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 29/10/2014 17:35, J.F. wrote:

    > Tam chyba nie bylo potrzeby jakis duzych kwot gromadzic ? Czy jednak
    > niektorzy maja duze srodki ?
    >
    > J.

    Szkoda trochę, dla mało aktywnych wystarczało 5 PLN co dwa miesiące
    doładować. Na moich numerach to 10 zł nie przekracza, a zmianę operatora
    na 28.11 ustawiłem (w weekendy nie można!). Zgodnie z sąsiednim wątkiem,
    za 50 zł cashu do nju uciekam, później pewnie z rachunku na kartę.
    Oni promują Orange, ale tam 50 w doładowaniach i ważne tylko miesiąc.
    Sporo innych bonusów, ale dla dużo gadających i to wewnętrznie przeważnie.

    "Po przeniesieniu numeru i wyboru taryfy oferujemy Państwu prezent w
    postaci 50zł do każdego numeru oraz bonus w wysokości 100% wartości
    każdego kolejnego doładowania przez okres 3 miesięcy.

    prezent 50 zł zostaną przelane na konto Klienta 31 dni od daty
    przeniesienia numeru do Orange
    prezent 50 zł będzie do wykorzystania na połączenia i SMSy na
    wszystkie numery komórkowe sieci Orange oraz na transfer danych
    prezent 50 zł będzie ważny 30 dni (środki na koncie promocyjnym
    będzie można wykorzystać przez 30 dni od daty ich przyznania
    bonus 100% do każdego doładowania konta Orange na kartę będzie
    dostępny przez 90 dni od momentu aktywacji numeru Klienta w sieci Orange
    środki z bonusu 100% po doładowaniach będą do wykorzystania na
    połączenia i SMSy na wszystkie numery komórkowe sieci Orange oraz na
    transfer danych
    bonus 100% będzie ważny 30 dni (środki na koncie promocyjnym będzie
    można wykorzystać przez 30 dni od daty ich przyznania)"

  • 9. Data: 2014-10-29 18:42:01
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-29 17:35, J.F. pisze:
    > Jakby jeszcze tak sms przyslali, to w
    > zasadzie czulbym sie powiadomionym ...

    Mnie to dziś wyłącznie smsem powiadomili...

  • 10. Data: 2014-10-29 19:48:24
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg-org.nospam>

    Telesfor Baudot wrote:

    > Zaden pre-paid przy likwidacji nie oddaje kasy, bo niby jak ma to zrobic,
    > jezeli zasilenie bylo np. zdrapka z kiosku.

    Email z wypowiedzeniem wiedzą, komu wysłać, a ze zwrotem gotówki jest już
    problem? Szczególnie, gdy użytkownik jest zarejestrowany i środki są
    widoczne w koncie mBanku? No no, jakos kupy się to nie trzyma.

    Tomasz Chmielewski