  • 1. Data: 2014-10-30 16:21:41
    Temat: Nowy serwis mBanku - czy możecie płacić uzywajac starego?
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    Wlaczyli mi nowy serwis mBanku ale sprobowalem zaplacic (mTransfer) uzywajac starego
    i poki co dziala. To reguła czy po kilku dniach mi zabiorą taka mozliwosc?

    Jak jest u was? Zwlaszcza u tych, ktorzy maja juz dluzej nowy serwis?

  • 2. Data: 2014-10-30 17:40:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mietek" napisał w wiadomości
> [...]
    >zabiorą taka mozliwosc?
    >Jak jest u was? Zwlaszcza u tych, ktorzy maja juz dluzej nowy serwis?

    Dziwne.
    Tzn oba dzialaja i tu sie nie masz co dziwic,
    Tylko ze nowy serwis to wlaczali rok temu, teraz to mi przyslali info
    ze stary przestanie dzialac w listopadzie.
    Partiami jakos wylaczaja, partiami wlaczali ...

    J.

  • 3. Data: 2014-10-30 17:43:42
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 17:40:35 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > ze stary przestanie dzialac w listopadzie.
    > Partiami jakos wylaczaja, partiami wlaczali ...

    chodzi mi o osoby, ktorym juz wylaczyli stary (mi np. dzisiaj)

  • 4. Data: 2014-10-30 18:31:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mietek b...@w...pl ...

    > chodzi mi o osoby, ktorym juz wylaczyli stary (mi np. dzisiaj)

    Znaczy wyłaczyli ci stary i nie możesz sie juz zalogowac, ale przy
    płatnosci mtransfer stary nadal działa?

  • 5. Data: 2014-10-30 18:43:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

  • 6. Data: 2014-10-30 19:31:50
    Od: "Crocodile" <J...@j...com>

    ale stary mu wylaczyli ?? tylko mtransfer jeszcze dziala ?? a tak to ma nowy
    ?? a dlaczego ? ;)

  • 7. Data: 2014-10-30 19:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neoniusz n...@j...org ...

    > No ile razy jeszcze mozna pytac, przeciez wyraznie napisal o co chodzi :)

    Czasami czuję się jak analfabeta wtórny :)

  • 8. Data: 2014-10-30 21:44:36
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 19:59:44 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik neoniusz n...@j...org ...

    > Czasami czuję się jak analfabeta wtórny :)

    Czasami myślę, że na p.b.b. to już ostali się tylko osobnicy takiego pokroju:
    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20121013052746/ja
    densadventures/images/4/43/Statler_waldorf_02_01.jpg

    ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 9. Data: 2014-10-30 22:46:52
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/10/2014 21:44, luc wrote:

> [...]
    > http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20121013052746/ja
    densadventures/images/4/43/Statler_waldorf_02_01.jpg

    Ot to, samo sedno.
    Dodam, że tylko na protezach, przeszczepach, rozrusznikach i lekach
    jeszcze ciągną.

  • 10. Data: 2014-10-30 22:57:18
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/10/2014 22:46, mx wrote:

    > Dodam, że tylko na protezach, przeszczepach, rozrusznikach i lekach
    > jeszcze ciągną.

    O przepraszam, CIĄGNIEMY!
    I nikt, nawet przez los mocno doświadczony Eneuel, renty nie ma.