  • 1. Data: 2014-10-30 20:42:27
    Temat: getinonline i zaokraglanie
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Czasy optymalizacji dawno minęły, ale cos chyba jest nie tak, zostawiłem na
    parę dni kilkaset złotych na starym koncie oszczędnościowym GO (marne
    oprocentowanie 2,25% z kapitalizacją dzienną) i bank okradł mnie z
    1gr/dzień.
    Przyjmując pesymistycznie, że rok ma 366dni:
    733,65zł *2,25%/366dni = 4,51014gr, a bank zaokrągla to w dół do 4gr minus
    1gr podatku razem 3gr/dzień.
    W danych czasach zaokrąglali poprawie, a teraz ktoś grosiki podkrada.
    Na szczęście konta u nich używam już bardzo rzadko, a nie kasuje bo darmowe,
    no a że skarbonkowe to czasem 1zł wpada.

    --
    m7marek