    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Getin ma gest!!!
    Date: Fri, 31 Oct 2014 02:11:21 +0100

    Getin walczy przeciwko bezrobociu, zatrudniając windy...
    ...prawników i doradców, których zadaniem jest pomaganie
    najuboższym i niezaradnym. :)

    Masz kredyt w Getin Banku i nie spłacasz go terminowo?
    Uważaj, zadzwoni do twoich sąsiadów, mimo że może to
    być złamanie tajemnicy bankowej.

    IMO błąd w stylu Kiszowary i Pogorzelskiego.
    (najpierw podmiotem jesteś ,,ty'', później
    najwyraźniej jest bank, ale jako podmiot domyślny...
    tu wiadomo, kto (bank) ma dzwonić, ale w wypadku
    opinii Pogorzelskiego (dotyczącej mojej sprawy)
    nie było oczywistości)

    http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,141417,1688718
    1,Dzien_dobry__tu_bank__Czy_zna_pani_sasiadke_.html

    Pani Mirosława ma kredyt w Getin Banku. Stara się spłacać raty terminowo,
    ale przez ostatnie problemy finansowe ma średnio trzytygodniowe opóźnienie
    przy każdej. Jej mąż ciężko zachorował, a ona sama jest na świadczeniu
    rehabilitacyjnym.

    Dla Getin Banku opóźnienia były jednak zbyt duże i... zaczął wydzwaniać
    do jej sąsiadów. - Pracownicy windykacji wydzwaniają do osób postronnych.
    Prawie wszystkich, którzy na mojej ulicy mieszkają - opowiada nasza
    czytelniczka. - Przecież korespondencja nie znika. Kiedy mi przyślą
    wezwanie do zapłaty, reguluję wszystko z kosztami. Czy mają prawo
    mieszać w moje sprawy postronne osoby?

    Ciekawe, kiedy Getin będzie nasyłał egzekutorów. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'