  • 1. Data: 2005-08-23 13:55:29
    Temat: Gdzie nie brac kredytu hipotecznego ? I dlaczego wlasnie w BOS !!!!!
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    Witam,

    Wiedziony reklama iz Bank Ochrony Srodowiska ma najtanszy kredyt w CHF
    zlozylem tam wniosek, decyzja miala im zabrac tydzien, góra 2 tygodnie.
    Minelo 5, a mieszkanie na któe mam rezerwacje wlasnie jutro zstanie
    wystawione na sprzedaz.
    Za kazdym razem kiedy dostarczam kolejny wydumany dokument (inna osoba na
    mieszkanie w tej samej lokalizacji otrzymala kredyt bez problemu a jedynie z
    opóznieniem i z dokumentami jakie ja dostarczylem na samym poczatku).
    Nastawienie analityka do klienta jest olewajace, na sugestie ze
    przeciezzniechecaja sobie klientai i relutacie go straca, mówia trudno,
    bywa, - przyznacie ze to nie jest normalne.
    Powiedziano mi tydzien temu ze kredyt zostanie przyznany na pewno po
    dostarczeniu KRS-s posrednika, po jego dostarfczeniu okazalo sieze konieczna
    jest wycena rzeczoznawcy (600-700 PLN), co zdzwililo wielu bankowców biorac
    pod uwage ze jest to rynek pierwotny, poza tym zapalacilem juz 100 za tzw.
    inspekcje. Nie wnikam czy miala ona w ogóle miejsce czy nie, ale widac tak
    wycena im nie wystarcza.

    Tak wiec szczerze odradzam ten bank, nie dotrzymuje terminów, co
    chwilezmienia warunki, wymagane dokumenty itp.

    Pozdrawiam
    Peyto

  • 2. Data: 2005-08-23 14:19:42
    Od: janku <j...@N...gazeta.pl>

    > Tak wiec szczerze odradzam ten bank, nie dotrzymuje terminów, co
    > chwilezmienia warunki, wymagane dokumenty itp.

    dlaczego nie wycofales sie i nie poszedles do innego banku ?

    --
    pozdr
    janku

  • 3. Data: 2005-08-23 14:38:58
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

  • 4. Data: 2005-08-23 14:49:50
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    >
    > Znajomy dyrketor z tegożbbanku był cieżko zaskoczony żadaniem wyvceny
    > rzeczoznawcy gdyżstosują sięjąpodobno w przypadkuy zakupu domu, rynku

    dlatego najlepiej skladac wniosek w co najmniej dwoch bankach
    i poinformowac w obu, ze zlozylo sie wniosek u konkurencji

    pozdrawiam
    kursor

  • 5. Data: 2005-08-23 15:00:53
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "kursor" <m...@U...wp.pl> wrote in message
    > dlatego najlepiej skladac wniosek w co najmniej dwoch bankach
    > i poinformowac w obu, ze zlozylo sie wniosek u konkurencji

    racja, ale jak zwykle madry Polak po szkodzie itp. itd. etc.
    teraz ani kredytu ani mieszkania
    niby najtanszy ale juzwiadomo ze dzieki "specyficznym" (czytaj szerokim)
    widelkom kursowym nie wychodzi juz tak tanio.

    nikomu nie zycze takich przygód jak moje

    pozdrawiam
    peyto

  • 6. Data: 2005-08-24 10:51:46
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Peyto" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Tak wiec szczerze odradzam ten bank, nie dotrzymuje terminów, co
    > chwilezmienia warunki, wymagane dokumenty itp.

    Ja mam pozytywne doswiadczenia z tym bankiem. Procedura przyznania kredytu
    trwała 4dni (w 4 otrzymałem informację, iż kredyt otrzymałem) a umowę
    podpisałem w 9 lub 10 dniu.
    Kupowalem mieszkanie na rynku pierwotnym. Wszystkie dokumenty dostarczyłem
    na drugim spotkaniu-kompletne.
    Inspekcja jest owszem, ale nic nie płaciłem za nią. Wyceny mieszkania nie
    było bo to rynek pierwotny (pomimo, iż brałem kredyt również na
    wykończenie).
    Może trafiłeś na trefnego konsultanta lub z Twoim developerem jest coś nie
    tak. Aktualny KRS to podstawa przy kredytach - nierozumiem dlaczego Ci nie
    dali tego dokumentu w komplecie dokumentów dla banku. Ja nie musiałem nawet
    korzystać ze ściągawki od BOSia wymaganych dokumentów developera bo wszystko
    miał przygotowane w teczce.

    Także ja polecam. ..............a moze miałem szczęcie :)

    pzdrw.

  • 7. Data: 2005-08-24 12:04:32
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "Graham" <z...@p...fm> wrote in message

> [...]
    > wszystko miał przygotowane w teczce.
    >
    > Także ja polecam. ..............a moze miałem szczęcie :)

    To chyba miales jednak szczescie, u mnie to trwa juz5 tygodni, i podobno
    wycena przez rzeczoznawce to standardowqa porcedura mimo ze chodzi i rynek
    pierwotny, i gole sciany bez wyknczenia, mieskzanie kupowane bezposrednio u
    dewelopera.
    Za inspekcje zaplacilem 100, i de facto jej nie bylo, pani tylokl
    zawdzoniwla d odewelpoera jak idzie robota na budowie bo byla niedawno przy
    kredycuie mojego sasiada. On czekal chyba tydzien.
    Najlepsze jest to ze obiecsli mi decyzjew tydzienmax 2 tygodnie, a analityk
    przejrzaldokumenty de facto po 4 tygodniach i ot nie dokladnie bo on nadal
    nie wie skad ja biore srodki wlasne ( a jest tam zaswiadczenie z Kasy
    Mieszkaniowej o wkladzie wlasnym). Poza tym Bank sie ze mna nie kontatkowalw
    sprawie brakujacych dokumnetów, dostarczylem z wnioskiem dokladnie takie
    same jak te, na podstawie których mój sasiad dostal bez problemów.

    A w jakim miescie to brales jesli to nie sekret ?
    Ja mam takie problemy w Kraku.
    Analityk jest moim zdaniem expertem ale od slówka ANAL, bo wszystko ma
    gdzeis ( czytaj w D... ;-) ), przed chwila zadal mi pytanie gdzie mój wklad
    wlasny bo jest nieu dokemtowany, a jest tam jak byk zaswiadcznie z kasy
    mieszkaniowej.
    Moim zdaniem trafilem na totaltnego ignoranta w postaci analityka i o to sie
    wszystko rozbija.

    Pozdro
    Peyto

  • 8. Data: 2005-08-24 14:43:26
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    > A w jakim miescie to brales jesli to nie sekret ?
    > Ja mam takie problemy w Kraku.

    Warszawa

    pzdrwm

  • 9. Data: 2005-09-02 10:41:32
    Od: Varg <v...@m...pl>

    "Graham" <z...@p...fm> wrote:

    > Warszawa

    O, a można się zapytać co to za developer?

    NP: Volfenkreuz - "Vulfhymnen"

    --
    Frozen woods holding within the wisdom
    Forbidden spirit of war and our blood