  • 1. Data: 2005-08-23 13:52:11
    Temat: Rezerwacje biletow lotniczych karta...
    Od: Siakotako <S...@o...pl>

    Witam...
    Chcialbym dokonac rezerwacji biletow lotniczych z pozniania do londynu w
    wizzair dla znajomego... zaplace karta (visa electron inteligo)... z
    tego wzgledu iz robie to pierwszy raz mam 2 pytania...

    1) zaplace karta... odejma mi z konta odpowiednia kwote powiedzmy 300PLN
    i na tym konczy sie jakikolwiek udzial mojej osoby w transakcji...?
    tzn podczac odprawy na lotnisku czy gdzies tam wlasciciel karty nie
    bedzie potrzebny do weryfikacji, podpisu itp ?

    2) Slyszalem o przebojach z Inteligo... Tzn. Ze odejmuja sobie inna
    kwote z konta ( wieksza ) i ze mozna to reklamowac a oni reklamacje
    przyjmuja... czy to prawda ?

  • 2. Data: 2005-08-23 15:26:08
    Temat: Re: Rezerwacje biletow lotniczych karta...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Siakotako wrote:
> [...]
    >
    > 1) zaplace karta... odejma mi z konta odpowiednia kwote powiedzmy 300PLN
    > i na tym konczy sie jakikolwiek udzial mojej osoby w transakcji...?
    Tak.

    > 2) Slyszalem o przebojach z Inteligo... Tzn. Ze odejmuja sobie inna
    > kwote z konta ( wieksza ) i ze mozna to reklamowac a oni reklamacje
    > przyjmuja... czy to prawda ?
    tak, czy reklamacje przyjmują, nie wiem.

  • 3. Data: 2005-08-25 12:03:26
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...adres.w.sigu.invalid>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    > Tak.
    > tak, czy reklamacje przyjmują, nie wiem.

    W moim przypadku uznali. Wysłałem im tylko PDF-a, którego wydrukowałem
    z ich strony.

    --
    Jacek Wojaczyński

    Mój adres: kocurek(%)post.pl - odpisując prywatnie zamień (%) na @.