  • 1. Data: 2005-08-23 14:58:33
    Temat: Czy to standardowe zabezpieczenie?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Rzacz dotyczy kredytu hipotecznego "przy dużej kwocie kredytu
    obejmującej 100% inwestycji", a sytuacja wygląda następująco:

    "Jednym, a własciwie ostatnim wymaganym przez DB dokumentem jest
    pełnomocnictwo do mojego konta firmowego w razie nedotrzymania
    przezemnie warunków kredytowych" [...]
    "okazało się, że mBank nie przyjmie takiego pełnomocnictwa, ponieważ
    akcepuje jednynie pełnomocnictwa dla osób fizycznych a nie dla firm "
    (za: http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    16215&t=716215&v=t)

    Zaciekawił mnie ten temat, czy takie zabezpieczenie to standard
    czy też to oryginalny wymysł DB?
    I kto tu jest winien?
    mBank i jego koślawy regulamin, czy himeryczne wymagania DB?