  • 1. Data: 2005-08-23 13:25:29
    Temat: który Bank nic nie bierze za wczesniejszą spłate ????
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    potrzebuje wziąść kredyt do końca roku ( i do końca roku pewnie go spłacę
    w 50 % lub w całości )

    kredyt na zakup działki , kredyt musze wziąść bo mam pieniądze z Kasy
    Mieszkaniowej które muszę wydać " na spłatę kredytu zaciągniętego na wyżej
    wymienione cele ............"

    Może macie doswiadczenia który Bank faktycznie nic nie bierze za
    wczesniejszą spłate, ( juz brak sił

    piszą że nie biorą ale dopiero po 5 latach lub jesli spalcam 10% lub 25 %
    kredytu a nie 100% ........itd )

    Jeszcze dobrze by było zeby taki bank który udziela kredytu w CHF i pozwala
    na spłatę w CHF

    ( tak sie składa ze mam CHF którymi mógłbym spałcić kredyt )

    Szukam najlepszej oferty drugi tydzień i czuje że stoję w miejscu a czas
    ucieka , moze ktoś moze mi
    polecić swój Bank ???

    pozdr

    Tomek

  • 2. Data: 2005-08-23 15:14:15
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "PapaJoe" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wczesniejszą spłate, ( juz brak sił
    >
    > piszą że nie biorą ale dopiero po 5 latach lub jesli spalcam 10% lub

    Nie bierze Multibank. Ale ogolnie to drogi bank. Niestety nie pozwala
    na splate w chf.

    marekz

  • 3. Data: 2005-08-24 09:46:43
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote in message
    > Użytkownik "PapaJoe" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie bierze Multibank. Ale ogolnie to drogi bank. Niestety nie pozwala na
    > splate w chf.
    >
    > marekz

    FORTIS pozwala na spłacać w CHF ale

    bez opłat dodtakowych można raz w roku tylko 25 % kredytu

    pozdr

    Tomek

  • 4. Data: 2005-08-24 11:30:44
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > FORTIS pozwala na spłacać w CHF ale
    >
    > bez opłat dodtakowych można raz w roku tylko 25 % kredytu

    Ja uwazam jednak, ze najbardziej sensowny rodzaj kredytu to linia. Nie
    masz zadnych ograniczen, splacasz kiedy chcesz i ile chcesz,
    tymczasowo, a potem znowu sie zadluzasz jak masz ochote. Kredyty
    "celowe" uwazam za produkt bardzo powoli wymierajacy. Powoli dlatego,
    ze "ludzie starej daty" oraz tacy co to wola miec "konkretna rate w
    konkretnej dacie do wplacenia" niz samemu o tym decydowac, ciagle
    istnieja. Dodatkowo linia na ogol bedzie nominalnie drozsza, niz
    kredyt celowy (co nie znaczy, ze bedzie faktycznie drozsza, przy linii
    unika sie podatku od odsetek).

    Ale uwazam, ze dla ludzi ze znacznymi i niezbyt przewidywalnymi
    przeplywami srodkow - tylko linia, nawet na nieruchomosc.

    marekz

  • 5. Data: 2005-08-24 12:23:28
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ale uwazam, ze dla ludzi ze znacznymi i niezbyt przewidywalnymi
    > przeplywami srodkow - tylko linia, nawet na nieruchomosc.

    zgadza ale ja miałem cel oszczedzania w KM " spłata kredytu zaciągnietego na
    w.w. cele .... )

    czyli musze wziąść kredyt " celowy "

    pozdr

    Tomek

  • 6. Data: 2005-08-24 12:28:54
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    PapaJoe napisał(a):

    > potrzebuje wziąść kredyt do końca roku ( i do końca roku pewnie go spłacę
    > w 50 % lub w całości )

    Może popytaj o minimalny okres kredytowania. Jak by się dało wziąć
    kredyt na rok to mogłoby wyjść taniej niż wcześniejsza spłata z
    prowizją. Znasz terminy rat - pieniądze mogą czekać na lokatach.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 7. Data: 2005-08-24 13:16:15
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > zgadza ale ja miałem cel oszczedzania w KM " spłata kredytu
    > zaciągnietego na w.w. cele .... )
    >
    > czyli musze wziąść kredyt " celowy "

    Jesli przelkniesz prowizje 1,5-2% (bo oprocentowanie to przy tak
    krotkim okresie kredytowania ma marginalne znaczenie dla chf) to moze
    jednak to nieszczesne Multi ? Kompetencja w oddzialach taka sobie.
    Trzeba sie nastawic na minimum miesiac zalatwiania.

    marekz