eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie nie brac kredytu hipotecznego ? I dlaczego wlasnie w BOS !!!!! › Re: Gdzie nie brac kredytu hipotecznego ? I dlaczego wlasnie w BOS !!!!!
    From: "Peyto" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie nie brac kredytu hipotecznego ? I dlaczego wlasnie w BOS !!!!!
    Date: Wed, 24 Aug 2005 14:04:32 +0200

    "Graham" <z...@p...fm> wrote in message
    news:dehju0$2ohp$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja mam pozytywne doswiadczenia z tym bankiem. Procedura przyznania kredytu
    > trwała 4dni (w 4 otrzymałem informację, iż kredyt otrzymałem) a umowę
    > podpisałem w 9 lub 10 dniu.
    > Kupowalem mieszkanie na rynku pierwotnym. Wszystkie dokumenty dostarczyłem
    > na drugim spotkaniu-kompletne.
    > Inspekcja jest owszem, ale nic nie płaciłem za nią. Wyceny mieszkania nie
    > było bo to rynek pierwotny (pomimo, iż brałem kredyt również na
    > wykończenie).
    > Może trafiłeś na trefnego konsultanta lub z Twoim developerem jest coś nie
> [...]

    To chyba miales jednak szczescie, u mnie to trwa juz5 tygodni, i podobno
    wycena przez rzeczoznawce to standardowqa porcedura mimo ze chodzi i rynek
    pierwotny, i gole sciany bez wyknczenia, mieskzanie kupowane bezposrednio u
    dewelopera.
    Za inspekcje zaplacilem 100, i de facto jej nie bylo, pani tylokl
    zawdzoniwla d odewelpoera jak idzie robota na budowie bo byla niedawno przy
    kredycuie mojego sasiada. On czekal chyba tydzien.
    Najlepsze jest to ze obiecsli mi decyzjew tydzienmax 2 tygodnie, a analityk
    przejrzaldokumenty de facto po 4 tygodniach i ot nie dokladnie bo on nadal
    nie wie skad ja biore srodki wlasne ( a jest tam zaswiadczenie z Kasy
    Mieszkaniowej o wkladzie wlasnym). Poza tym Bank sie ze mna nie kontatkowalw
    sprawie brakujacych dokumnetów, dostarczylem z wnioskiem dokladnie takie
    same jak te, na podstawie których mój sasiad dostal bez problemów.

    A w jakim miescie to brales jesli to nie sekret ?
    Ja mam takie problemy w Kraku.
    Analityk jest moim zdaniem expertem ale od slówka ANAL, bo wszystko ma
    gdzeis ( czytaj w D... ;-) ), przed chwila zadal mi pytanie gdzie mój wklad
    wlasny bo jest nieu dokemtowany, a jest tam jak byk zaswiadcznie z kasy
    mieszkaniowej.
    Moim zdaniem trafilem na totaltnego ignoranta w postaci analityka i o to sie
    wszystko rozbija.

    Pozdro
    Peyto