  • 1. Data: 2005-08-23 11:27:46
    Temat: prowizja od KK
    Od: "signon" <s...@n...pl>

    dlaczego przy zakupie powiedzmy biletu w jakichs tanich liniach zakup za
    pomoca KK to 23Ł a przy pomocy karty debetowej 19,99Ł? dla mnie to bez
    sensu

  • 2. Data: 2005-08-23 11:30:56
    Temat: Re: prowizja od KK
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "signon" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    > dlaczego przy zakupie powiedzmy biletu w jakichs tanich liniach zakup za
    > pomoca KK to 23Ł a przy pomocy karty debetowej 19,99Ł? dla mnie to bez
    > sensu

    firmy akceptujące karty płatnicze płacą różne prowizje od transakcji kartą,
    widocznie przy KK jest wyższa i ktoś (tzn. klient) musi to zapłacić :(

  • 3. Data: 2005-08-23 12:48:09
    Od: "TDJ" <tdj@N0!SPAMirc.pl>

    Użytkownik "signon" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    > dlaczego przy zakupie powiedzmy biletu w jakichs tanich liniach zakup za
    > pomoca KK to 23Ł a przy pomocy karty debetowej 19,99Ł? dla mnie to bez sensu

    prowizje, prowizje, prowizje, prowizje, prowizje ;)

    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::T..D..J:::
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    :: email: tdj[at]irc.pl gg: 3685497 www: xxx
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

  • 4. Data: 2005-08-23 12:59:39
    Od: "gg" <d...@d...d.>

> [...]
    > dlaczego przy zakupie powiedzmy biletu w jakichs tanich liniach zakup za
    > pomoca KK to 23Ł a przy pomocy karty debetowej 19,99Ł? dla mnie to bez

    Nie zwracaj uwagi na drobiazgi. Przecież używanie KK jest trendy a Ty jako
    posiadacz jesteś cool. Dlatego KK jest najfajniejeszym środkiem
    płatniczym.
    CBDU
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2005-08-23 15:43:05
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Nie zwracaj uwagi na drobiazgi. Przecież używanie KK jest trendy a Ty jako
    > posiadacz jesteś cool. Dlatego KK jest najfajniejeszym środkiem
> [...]

    Z kredytowej korzystasz kiedy ci to jest na rękę - odroczony termin
    płatności, raty, zniżki.
    Możesz kupić telefon komórkowy na abonament bez zaświadczenia o zarobkach -
    wystarczy pokazać KK.
    Nie korzystasz kiedy jej użycie jest droższe od debetowej.

    Tomek

  • 6. Data: 2005-08-23 18:29:50
    Od: "gg" <np. osoba@microsoft.com.pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z kredytowej korzystasz kiedy ci to jest na rękę - odroczony termin
    > płatności, raty, zniżki.

    Najlepsze zniżki są jak płacisz gotówką.

    > Możesz kupić telefon komórkowy na abonament bez zaświadczenia o
    > zarobkach -
    > wystarczy pokazać KK.

    wow! A co jeżeli już mam telefon komórkowy?

    > Nie korzystasz kiedy jej użycie jest droższe od debetowej.

    Czyli muszę się pilnować jednak? Wiesz... dla mnie to dość znaczny
    dyskomfort w wydawaniu pieniędzy...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2005-08-23 18:42:28
    Od: "signon" <s...@n...pl>

    TDJ:

    > prowizje, prowizje, prowizje, prowizje, prowizje ;)

    no tak, tylko czemu tej prowizji nie ma przy debetowce?

  • 8. Data: 2005-08-23 18:58:21
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "gg" <np. osoba@microsoft.com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Najlepsze zniżki są jak płacisz gotówką.

    szczególnie, gdybyś chciał coś kupić z USA przez ebay i paypala :-) tak
    naprawdę każdemu według potrzeb.

  • 9. Data: 2005-08-24 10:03:19
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Najlepsze zniżki są jak płacisz gotówką.

    Niekoniecznie, kupowałem sprzęt a HI-Mountain - gotówką 3%rabatu, na kartę
    citi wyrobili mi swoją kartę stałego klienta i dali 7%

    > wow! A co jeżeli już mam telefon komórkowy?
    ja też mam, ale zmieniłem sieć

    > Czyli muszę się pilnować jednak? Wiesz... dla mnie to dość znaczny
    > dyskomfort w wydawaniu pieniędzy...

    Jaki dyskomfort ? Gotówki czy karty debetowej też trzeba pilnować :)

    Tomek