eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie nie brac kredytu hipotecznego ? I dlaczego wlasnie w BOS !!!!! › Gdzie nie brac kredytu hipotecznego ? I dlaczego wlasnie w BOS !!!!!
    From: "Peyto" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Gdzie nie brac kredytu hipotecznego ? I dlaczego wlasnie w BOS !!!!!
    Date: Tue, 23 Aug 2005 15:55:29 +0200

    Witam,

    Wiedziony reklama iz Bank Ochrony Srodowiska ma najtanszy kredyt w CHF
    zlozylem tam wniosek, decyzja miala im zabrac tydzien, góra 2 tygodnie.
    Minelo 5, a mieszkanie na któe mam rezerwacje wlasnie jutro zstanie
    wystawione na sprzedaz.
    Za kazdym razem kiedy dostarczam kolejny wydumany dokument (inna osoba na
    mieszkanie w tej samej lokalizacji otrzymala kredyt bez problemu a jedynie z
    opóznieniem i z dokumentami jakie ja dostarczylem na samym poczatku).
    Nastawienie analityka do klienta jest olewajace, na sugestie ze
    przeciezzniechecaja sobie klientai i relutacie go straca, mówia trudno,
    bywa, - przyznacie ze to nie jest normalne.
    Powiedziano mi tydzien temu ze kredyt zostanie przyznany na pewno po
    dostarczeniu KRS-s posrednika, po jego dostarfczeniu okazalo sieze konieczna
    jest wycena rzeczoznawcy (600-700 PLN), co zdzwililo wielu bankowców biorac
    pod uwage ze jest to rynek pierwotny, poza tym zapalacilem juz 100 za tzw.
    inspekcje. Nie wnikam czy miala ona w ogóle miejsce czy nie, ale widac tak
    wycena im nie wystarcza.

    Tak wiec szczerze odradzam ten bank, nie dotrzymuje terminów, co
    chwilezmienia warunki, wymagane dokumenty itp.

    Pozdrawiam
    Peyto