  • 1. Data: 2005-08-23 13:07:59
    Temat: Kredyt studencki
    Od: "abx" <a...@o...pl>

    Witam,
    Czy ktoś doradzi mi w jakim banku najlepiej ubiegać się o kredyt
    studencki. Na co należy uważać itp.?
    PZDR
    Przemek

  • 2. Data: 2005-08-23 14:35:17
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    abx napisał(a):
    > Witam,
    > Czy ktoś doradzi mi w jakim banku najlepiej ubiegać się o kredyt
    > studencki. Na co należy uważać itp.?

    Wszystko jedno. W kazdym razie ten kredyt to swietna sprawa (niskie
    oprocentowanie + odroczony termin platnosci) i polecam go brac kazdemu
    (pieniadze mozna inwestowac i odkladac).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-08-23 15:02:13
    Od: "abx" <a...@o...pl>

    W szczzególności na kontraktach na wig20:)
    Jak jest z decyzją o przyznaniu, kiedy ją otrzymam?
    W jednym banku powiedzieli, że w lutym, a w innym w październiku?
    PZDR
    abx

  • 4. Data: 2005-08-23 15:36:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    abx napisał(a):
    > W szczzególności na kontraktach na wig20:)
    > Jak jest z decyzją o przyznaniu, kiedy ją otrzymam?
    > W jednym banku powiedzieli, że w lutym, a w innym w październiku?

    Decyzja jest wczesniej ale kredyt wyplacany jest w lutym (dostaje sie
    wtedy kilka wyplat jednoczesnie).

    --
    pozdrawiam
    Mithos