  • 21. Data: 2020-03-15 18:57:34
    Temat: Re: Banki straciły miliardy na foreksie
    Od: z <...@...pl>

    Nie podajesz jak a ja mam Ci wierzyć.

    Ty mi nie wierzysz.

    Ale DOBRA

    Czwartek 13 marca godz ok. 12.00
    Millenium Lublin ul. Spółdzielczości pracy (Galeria Olimp)

    Piątek 14 marca o podobnej godzinie. to samo miejsce u innego
    konsultanta. zostały 20 złotowe banknoty.

    Ile ich może być w placówce?

  • 22. Data: 2020-03-15 19:09:21
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 15.03.2020 o 18:57, z pisze:
    > Czwartek 13 marca godz

    Eeee, ale ostatnio taka data była w roku 2014.

    --
    Alf/red/

  • 23. Data: 2020-03-15 19:15:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Nie podajesz jak a ja mam Ci wierzyć.
    >
    > Ty mi nie wierzysz.
    >
    > Ale DOBRA
    >
    > Czwartek 13 marca godz ok. 12.00
    > Millenium
    Plączesz się w zeznaniach. Jeżeli mówimy o tym roku, to takiego dnia nie
    było. Ale przypuśćmy, że chodzi Ci o czwartek 12

    > Piątek 14 marca o podobnej godzinie. to samo miejsce u innego
    > konsultanta. zostały 20 złotowe banknoty.

    Podobnie tu.

    > Ile ich może być w placówce?

    Nie wiem. Ale o ile się nic nie zmieniło, to mogli zasilić placówke
    jeszcze tego samego dnia. Nie zasili?

    No i odpowiadając na twoje pytanie: jeśli poniosłeś stratę z powodu
    braku wypłaty gotówki to oczywiście możesz się sądzić z bankiem. Acz
    podejrzewam, że szanse masz marne.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 24. Data: 2020-03-15 19:27:26
    Od: z <...@...pl>

    Przyznaję się. Powinno być 12 i 13
    Sprawdzaj

  • 25. Data: 2020-03-15 19:37:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Przyznaję się. Powinno być 12 i 13
    > Sprawdzaj

    Już odpowiedziałem. Dalej mi się nie chce.
    Sam weekend wypłaciłem "trochę" gotówki (z zupełnie innych powodów, bez
    związku z obecną sytuacją) i nie było problemu.
    Więc pewnie był (tak jak przypuszczałem) chwilowy run na kasę. Ale ty
    wiesz lepiej.
    KJ

  • 26. Data: 2020-03-15 21:36:59
    Od: z <...@...pl>

    Ty OSZUŚCIE ;-)

    Nie potrafisz tego sprawdzić.

    SKŁAMAŁEŚ.

    Pewnie nawet w banku nie pracujesz.

    Guru i autorytet od bankowości... k...mać. To zwykły gówniarz co się
    nudzi i potrafi tylko trolować ;-)

  • 27. Data: 2020-03-16 05:23:36
    Od: j...@j...org

    On Sunday, March 15, 2020 at 7:00:37 PM UTC+9, z wrote:
    > Jak dziecku.
    > O 12 w południe w tej placówce już nie było pieniędzy a w kolejce było
    > kila osób.
    >
    > Jesteś taki tępy czy tylko masz takie wytyczne?

    cyt. - z-ad pisze:

    Dzisiaj wypłacałem swoje pieniądze z banku.
    Załapałem się na końcówkę i dostałem po 50 zł.

    Czyli jak piszesz, pieniądze były, tępa dzido.

    Ale dawaj jakieś foto z kartką "piniendzy ni ma" na drzwiach banku.

    PS. "po co nam takie sklepy, w których papieru toaletowego nie ma"?

  • 28. Data: 2020-03-16 07:10:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2020 21:23:36 -0700 (PDT), j...@j...org

    > cyt. - z-ad pisze:
    >
    > Dzisiaj wypłacałem swoje pieniądze z banku.
    > Załapałem się na końcówkę i dostałem po 50 zł.
    >
    > Czyli jak piszesz, pieniądze były, tępa dzido.

    Ale konczyly sie :-)

    > Ale dawaj jakieś foto z kartką "piniendzy ni ma" na drzwiach banku.

    Ostatnio PBS :-)

    > PS. "po co nam takie sklepy, w których papieru toaletowego nie ma"?

    A to znow towar deficytowy :-)

    J.

  • 29. Data: 2020-03-16 13:06:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-16 o 05:23, j...@j...org pisze:

    > Czyli jak piszesz, pieniądze były, tępa dzido.

    Dla mnie tak. Jestem szczęściarzem.

    Za którym razem DOTRZE? ;-)

  • 30. Data: 2020-03-16 13:23:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 marca 2020 13:06:54 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Dla mnie tak. Jestem szczęściarzem.
    >
    > Za którym razem DOTRZE? ;-)

    A na ścianie wschodniej nie ma bankomatów?
    Armia Czerwona pokradła?
    Czy boisz się PIN wpisać?

    I czy nie ugiąłeś się pod ciężarem tego worka z 50-tkami?
    A jakby dali 20-tkami, to byś się ugiął? ;P