  • 1. Data: 2020-03-08 19:35:22
    Temat: Pytanie do znawców Curve
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Mam w Curve podpiętą m.in. debetówkę ING, normalnie płacę Curve tu i tam,
    zawsze nabijało tyle co na paragonie i w PLN. Dziś byłem w restauracji,
    paragon opiewa na 86 pln, za to na karcie mam pobranie 95,79 pln i
    przewalutowanie z funtów! Lokal gastronomiczny w polsce, rachunek w PLN,
    paragon w PLN, opłata w GBP i przewalutowana na 95,79 pln.

    http://snap.ashampoo.com/uploads/2020-03-08/dgCvsiG8
    DJPIWkbonxP6n7MBBF3sZKu6QWtDaZCDEsm35NkKg1ityUv11rnv
    5Cto.png

    Kto mi to potrafi wyjaśnić?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2020-03-08 19:49:28
    Temat: Re: Pytanie do znawców Curve
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Roman Tyczka <n...@b...no> writes:

> [...]
    >
    > http://snap.ashampoo.com/uploads/2020-03-08/dgCvsiG8
    DJPIWkbonxP6n7MBBF3sZKu6QWtDaZCDEsm35NkKg1ityUv11rnv

    strzelam:
    https://subiektywnieofinansach.pl/dcc-kontratakuje-z
    anim-zaplacisz-karta-sprawdz-czy-nie-placisz-w-euro/
    https://subiektywnieofinansach.pl/chcial-zaplacic-ka
    rta-bezspreadowa-kasjerka-zarzadzila-obowiazkowe-prz
    ewalutowanie-dcc-taka-polityka/
    https://subiektywnieofinansach.pl/myslal-ze-jest-spr
    ytny-uzywajac-tej-karty-ale-rezolutna-rezydentka-go-
    pokonala-efekt-60-euro-w-plecy-walczymy/
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2020-03-08 20:01:21
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-03-08 o 19:35, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    >
    > http://snap.ashampoo.com/uploads/2020-03-08/dgCvsiG8
    DJPIWkbonxP6n7MBBF3sZKu6QWtDaZCDEsm35NkKg1ityUv11rnv

    Pewnie wpadłeś w "pułapkę" DCC ;)

    Pozdro

  • 4. Data: 2020-03-08 20:14:31
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2020-03-08 o 20:01, Waldek pisze:

    > Pewnie wpadłeś w "pułapkę" DCC ;)
    >
    > Pozdro

    jak powyżej, miałeś pytanie o DCC czy obsługa proaktywnie sama wybrała
    taką opcję?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 5. Data: 2020-03-08 20:56:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.03.2020 o 19:49, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > https://subiektywnieofinansach.pl/myslal-ze-jest-spr
    ytny-uzywajac-tej-karty-ale-rezolutna-rezydentka-go-
    pokonala-efekt-60-euro-w-plecy-walczymy/

    Tylko, że właściciel karty znajdując takie obciążenie może z czystym
    sumieniem złożyć reklamację. Należność wróci na kartę, a właściciel
    terminala będzie musiał się przez sąd bujać z odzyskaniem swojej
    należności w złotych. Moim zdaniem, w swoim dobrze pojętym interesie
    pracownicy sami powinni na to uważać.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2020-03-08 21:23:01
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 8 Mar 2020 20:56:09 +0100, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > terminala będzie musiał się przez sąd bujać z odzyskaniem swojej
    > należności w złotych. Moim zdaniem, w swoim dobrze pojętym interesie

    A reklamację do kogo składać? Curve czy ING?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 7. Data: 2020-03-08 21:23:27
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 8 Mar 2020 20:14:31 +0100, Robert Sierant wrote:

    > jak powyżej, miałeś pytanie o DCC czy obsługa proaktywnie sama wybrała
    > taką opcję?

    Nikt mnie o nic nie pytał.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2020-03-08 22:39:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał w wiadomości

> [...]
    > przewalutowanie z funtów! Lokal gastronomiczny w polsce, rachunek w PLN,
    > paragon w PLN, opłata w GBP i przewalutowana na 95,79 pln.

    Trzeba było podpisać jakiś cyrograf czy nie?

    --
    marfi

  • 9. Data: 2020-03-08 23:12:40
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 8 Mar 2020 22:39:23 +0100, marfi wrote:

    > Trzeba było podpisać jakiś cyrograf czy nie?

    Nie, podałem pin, zielony i eta wsio.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 10. Data: 2020-03-08 23:56:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.03.2020 o 21:23, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    ytny-uzywajac-tej-karty-ale-rezolutna-rezydentka-go-
    pokonala-efekt-60-euro-w-plecy-walczymy/
    > A reklamację do kogo składać? Curve czy ING?

    U tego, z kim masz umowę na wydanie karty.

    --
    Robert Tomasik