  • 1. Data: 2020-03-12 22:56:49
    Temat: Citi - Visa BP migrcja na MC?
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Mam karte Visa BP / Payback. Chcialem sobie sprobowac jak to bedzie
    zaplacic telefonem przez Google Pay ale okazuje sie, ze w Citi mozna
    podpiac do GP tylko karty MasterCard. Pytanie czy ktos majacy KK Citi
    Visa wymogl na Citi migracje na MC z zachowaniem braku oplat?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2020-03-13 08:38:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie trzeba niczego wymuszać - MC+BP jest darmowa w 100%, jak simplicity.
    Mi citek zamienił MC na visę (czyli "pod prąd", bo potrafili bez pytania wymieniać
    visy na MC).
    Napisz wiadomiść w ST, powinno się udać.