  • 11. Data: 2020-03-14 15:42:40
    Temat: Re: Banki straciły miliardy na foreksie
    Od: z <...@...pl>

    Wszystko prawda.
    Ja tylko nieśmiało poddaję pod rozważenie jak to DEBILNIE jest
    skonstruowane.
    Nie ma wojny, stanu wyjątkowego, ataku Marsjan a jak bank nie ma gotówki
    to nie wypłaci i nie ma Twojego płaszcza ;-)

    Nie podpisałeś umowy na lokatę a regulamin przewiduje umówienie się na
    wypłatę od dość Dużej sumy np. 20 000.

    I co? NIE WYPŁACIMY ;-)

  • 12. Data: 2020-03-15 10:43:25
    Od: j...@j...org

    On Saturday, March 14, 2020 at 7:43:19 PM UTC+9, z wrote:

    > W mordę. Po co odpisujesz jak nie zrozumiałeś takiego prostego zdania.
    >
    > "Załapałem się na końcówkę i dostałem po 50 zł."

    Czyli pieniądze dostałeś, wbrew temu, co usiłujesz sugerować.

    > Jestem szczęściarzem ;-)

    I pisim debilem siejącym panikę.

  • 13. Data: 2020-03-15 11:00:34
    Od: z <...@...pl>

    Jak dziecku.
    O 12 w południe w tej placówce już nie było pieniędzy a w kolejce było
    kila osób.

    Jesteś taki tępy czy tylko masz takie wytyczne?

  • 14. Data: 2020-03-15 11:19:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Jak dziecku.
    > O 12 w południe w tej placówce już nie było pieniędzy a w kolejce było
    > kila osób.

    Jak dziecku. Każda placówka (tak jak bankomat) ma pewien zasób
    gotówki. Przy masowych nieprzewidzianych wypłatach, mogą nie zdążyć
    uzupełnić (przywiezienie gotówki trwa). A jak myślisz, dlaczego większość
    banków każe awizować większe wypłaty?

    > Jesteś taki tępy czy tylko masz takie wytyczne?

    Ładnie nam się Pan(i?) przedstawiła przed milionami słuchaczy ...

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 15. Data: 2020-03-15 12:34:40
    Od: z <...@...pl>

    To jest gdzieś napisane w umowie że nie wypłacą?
    Wszak trzeba przestrzegać umów ;-)

  • 16. Data: 2020-03-15 12:50:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > To jest gdzieś napisane w umowie że nie wypłacą?
    Ależ Ci wypłacą. Po 2 godzinach, kiedy dowiozą.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 17. Data: 2020-03-15 14:24:35
    Od: z <...@...pl>

    Raczej dniach a może w tygodniach.
    jest to w umowie zapisane?

    Przypominam że to nie sklep który do mnie a ja do niego nic nie mam
    kiedy idę i na półce nie ma.

  • 18. Data: 2020-03-15 15:21:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Raczej dniach a może w tygodniach.
    > jest to w umowie zapisane?
    Dobrze. Pokaż osobę której nie wypłacono pieniędzy, bo zabrakło w
    oddziale.
    Podaj też namiary na ten oddział.
    Zweryfikujemy czy mówisz prawdę czy sobie pobredzasz.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 19. Data: 2020-03-15 18:04:33
    Od: z <...@...pl>

    Zabrakło argumentów? Jak chcesz to zweryfikować?
    Chcesz zmienić temat? Są takie zapisy w umowach czy nie ma?

    O 12 wypłaciłem ostatnie. Na co chcesz dowodów?

  • 20. Data: 2020-03-15 18:20:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Zabrakło argumentów? Jak chcesz to zweryfikować?
    Podasz te namiary czy nie? Oddział banku wystarczy.
    A o sposoby weryfikacji się nie martw. Potrafię.

    [...]

    > [..]Na co chcesz dowodów?

    Na to że mówisz prawdę, a nie jesteś "pisim debilem siejącym panikę",
    jak to ktoś ładnie ujął.

    KJ