    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Date: Mon, 11 Jul 2005 14:44:01 +0000 (UTC)

    <l...@o...pl> napisal(a):

    > Niekoniecznie. Rownie dobrze mogl ktos wybrac takie 5000 EUR za jakas
    > tam oplata.

    To niech trzymają 10k. Albo 20k. I na bieżąco uzupełniają. To jest
    chyba bank (no, ja wiem, że to jest popierdułka a nie bank, ale w
    końcu sami siebie nazywają bankiem ;), a nie agencja pożyczek-chwilówek
    dla bezrobotnych i takie sumy na miejscu nie rzucają go na kolana, prawda?

    > Ciekawe czy mozna zadzwonic do placowki i dowiedziec sie czy wyplata
    > bedzie mozliwa - tzn, czy udostpnia przez telefon dane o zasobnosci
    > skarbonki :-)

    Wiesz, Multibank jest takim wspaniałym bankiem, którego polityka
    korporacyjna zabrania udostępniania telefonów do poszczególnych
    oddziałów. Jednym słowem nigdy niczego się nie dowiesz. Jest tylko
    Multilinia, która zawsze ma inne zdanie niż pracownicy w oddziałach i w
    zasadzie już przestałem tam dzwonić, żeby się czegoś dowiedzieć, bo w
    oddziale się i tak zawsze okazuje, że jest inaczej niż mówili.
    --
    Samotnik