  • 11. Data: 2003-07-02 18:41:48
    Temat: Re: Co zamiast LGnet???
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    Użytkownik <k...@p...onet.pl>:

    > Mam konto Nordea VIP oraz LGneta i mi doradca konta w Nordea tak
    > zapewnil.

    Z calym szacunkiem - ale na wieki to nawet Twoj doradca pracy tam nie ma
    zagwarantowane.

    > Nie zlikwiduja tego konta, ani nie wprowadza oplat za
    > przelewy i utrzymanie. Gdyby mieli tak zrobic, to by nie uruchamiali
    > tego konta w SOLO. Po co taki wydatek do listopada?

    Ten argument do mnie przemawia - wczoraj pisalem tez o tym. W tym jest jakas
    nadzieja. Ale nie na "wieki", oczywiscie.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-07-02 18:41:48
    Od: k...@p...onet.pl

    Tabela opłat i prowizji dla rachunków w LGnet
    (obowiązujący od 30 maja 2003 r.)

    Czemu mieliby robic na pare miechow nowa tabele oplat oraz system SOLO
    specjalnie dla bylych LGnet, skoro mogli trzymac do listopada, a potem wwalic
    wszystkich do konta Nordea i byloby tansze?

    Zreszto musza miec duzo klientow LGnet skoro zrobili taki manewr z SOLO dla
    tych klientow i naprawde duzo do stracenia...

  • 13. Data: 2003-07-02 19:07:15
    Od: Michał Rolka <m...@t...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >
    > Zreszto musza miec duzo klientow LGnet skoro zrobili taki manewr z SOLO dla
    > tych klientow i naprawde duzo do stracenia...

    www.nordeasolo.pl has address 212.160.145.90

    www2.nordeasolo.pl has address 193.111.236.2

    login.lgnet.pl has address 193.111.236.1

    LGNet w NordeaSolo to po prostu stary LGNet w nowych barwach.

    Michał

  • 14. Data: 2003-07-02 20:05:30
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2003 20:39:05 +0200, "Robert" <s...@o...pl>
    napisał(a):

    >a...@4...com,

    >sorry, ale nie bede powtarzal tego, co dzis pisano na grupie

    To pewno mam kontakt z serwerem, ktory nie ma pelnej zawartosci grupe
    newsowej. :-) Bo ja sie nie natknalem na wypowiedzi pozwalajace na
    wysnucie takich pesymistycznych wnioskow...

    --
    Adek

  • 15. Data: 2003-07-02 21:04:04
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Robert wrote:

    > Ten argument do mnie przemawia - wczoraj pisalem tez o tym. W tym jest jakas
    > nadzieja. Ale nie na "wieki", oczywiscie.

    poza tym wydaje mi sie ze ze wzgledu na to ze zawsze w LG bylo
    bardzo korzystne oprocentowanie to wsrod klientow LGnet jest
    sporo takich ktorzy trzymali tam oszczednosci, chyba szkoda
    by bylo zeby nagle odplyneli z kasa... wiec podejrzewam
    ze bank nie zaryzykuje radykalnych zmian w ofercie

  • 16. Data: 2003-07-02 21:15:52
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    l...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:

    > To pewno mam kontakt z serwerem, ktory nie ma pelnej zawartosci grupe
    > newsowej. :-) Bo ja sie nie natknalem na wypowiedzi pozwalajace na
    > wysnucie takich pesymistycznych wnioskow...

    OK, to poszukam dla Ciebie jednej z tych wypowiedzi:

    http://groups.google.com/groups?selm=2f4a.0000019b.3
    f02c2c9%40newsgate.onet.pl

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-07-02 21:36:14
    Od: k...@a...pl

    Droga Agnieszko !!!

    Jeżeli tylko masz dostęp do bankomatu Euronet to polecam mBank. Jego oferta
    jest najlepsza według mnie mam tam konto juz ponad dwa lata i jeszcze się na
    nim nigdy nie zawiodłem. Miałem też konto w LG i było też ok ale zawsze
    traktowałem go jak konto pomocnicze. Jego dużą zaletą była karta Maestro.

    A co do kont LG Net to mylicie się twierdząc, że dawni klienci bedą wiecznie
    traktowani tak jak dotychczas
    Oto cytuje oficjalna wypowiedź ze strony NORDEA :
    " Co się stanie z LGnet'em?
    Dla klientów LG Netu przygotowujemy specjalną ofertę przejściową. Stopniowo, w
    ramach tworzenia ujednoliconej oferty połączonego banku nastąpi wcielanie ich
    do segmentów Nordea Bank Polska S.A. Opłaty i prowizje dla tych klientów będą
    dostosowane do tabeli opłat przyszłego banku."

    Specjalna oferta przejściowa czyli albo zgadzasz się na opłaty i prowizję i
    przejście do Solo albo do widzenia niestety.
    Przecież skoro to jest jeden bank to trudno żeby wiecznie część jego klientów
    korzystała z bezpłatnych przelewów a inna nie

    Tak więc cieszcie się do listopada a potem jak nie chcecie płacic prowizji to
    szukajcie innego banku
    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 18. Data: 2003-07-03 10:59:07
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2003 23:15:52 +0200, "Robert" <s...@o...pl>
    napisał(a):

    >l...@4...com,

    >OK, to poszukam dla Ciebie jednej z tych wypowiedzi:
    >
    >http://groups.google.com/groups?selm=2f4a.0000019b.
    3f02c2c9%40newsgate.onet.pl

    Dzieki. Ale z drugiej strony nie ma o co kruszyc kopii, bo zawsze
    warto miec jakas rezerwe wlasnie na taki czarny scenariusz. W zwiazku
    z tym (posiadajac konta zarowno w LGnet jak i w mBanku) zlozylem dzis
    wniosek do VWe-direct. Skoro to nic nie kosztuje :-) to jak
    powiadaja, "na wszelki wypadek i ksiadz ch... nosi"...

    Mozna by sie dlugo rozpisywac na ten temat ale latwo dowiesc, ze
    polityka bankow w momencie zdobywania nowych klientow znaaacznie
    odbiega od polityki w okresie ich wzglednej stabilizacji. Ja mam juz
    za soba zamkniecie konta po raczej malo przychylnym potraktowaniu w
    PKO BP (po ponad trzydziestu latach bycia ich klientem...), w ING BSK
    gdy ostatnio wprowadzili oplaty za przelewy internetowe (zdzierajac
    nieporownywalnie wysokie oplaty za prowadzenie konta i wydanie VE),
    zaprzestania trzymania gotowki na eMAXie, zatem LG byc moze rowniez
    przyjdzie mi pozegnac po okresie sporej fascynacji tym bankiem. :-(

    Tylko co bedzie, gdy sie wszystkie skonsoliduja? :-)))

    --
    Adek

  • 19. Data: 2003-07-03 17:15:59
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    Użytkownik <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    będą
    > dostosowane do tabeli opłat przyszłego banku."

    Właśnie ta wypowiedź tak mnie zszokowała (chociaż z drugiej strony można się
    było tego spodziewać).
    Z jednej strony chciałabym wierzyć, że będą traktować klientów LGnetu po
    staremu, ale z drugiej strony jakoś uwierzyć nie mogę by nie zachcieli
    zdzierać z nas kasy. Poza tym uważam, że i tak nieźle zarabiają na obrocie
    naszymi pieniędzmi bo nie ukrywajmy, że 4% to nie jest żadna super
    rewelacja, niewiele ponad inflację. Chyba już niedługo wszędzie trzeba
    będzie dopłacać bankowi za to, że się łaskawie zajął naszymi pieniędzmi i
    robi na nich kokosowe zyski.
    A jak patrzę na to co się dzieje z rachunkami gospodarczymi i opłatami na
    nich to mi się włos jeży na głowie jak można tak jawnie okradać ludzi.

    Gdzie znaleźć tabele opłat i prowizji dla klientów LGnetu? Ja tego nigdzie
    nie widziałam.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 20. Data: 2003-07-03 17:25:20
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Agaska" <g...@w...pl> wrote in message
    > Gdzie znaleźć tabele opłat i prowizji dla klientów LGnetu? Ja tego nigdzie
    > nie widziałam.

    http://www.nordeabank.pl/download/lgpetro/Tabela_opl
    at_i_prowizji_dla_rachun
    kow_LGnet.doc