  • 21. Data: 2003-07-03 17:31:30
    Temat: Re: Co zamiast LGnet???
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    Dziękuję.
    Fakt trochę dziwnie robić tabelę opłat i prowizji obowiązującą od 30 maja
    2003 r. skoro w listopadzie obowiązywać miałaby inna? No, ale w naszym kraju
    wszystko jest możłiwe.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:be1on7$1pg2$1@foka1.acn.pl...
    > "Agaska" <g...@w...pl> wrote in message

    http://www.nordeabank.pl/download/lgpetro/Tabela_opl
    at_i_prowizji_dla_rachun

  • 22. Data: 2003-07-03 18:49:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Agaska"
    > Fakt trochę dziwnie robić tabelę opłat i prowizji obowiązującą od 30 maja
    > 2003 r. skoro w listopadzie obowiązywać miałaby inna? No, ale w naszym
> [...]

    a żebyś wiedziała co dopiero możliwe jest w takim Millennium ;-)))
    Ostatnio TPiO wprowadzano tak:
    2002-12-09
    2003-03-03
    2003-05-06
    2003-06-18
    2003-07-02
    ale moze cos przegapiłem, bo sie z tym nie ogłaszają ;-))
    *** blad ***