  • 1. Data: 2003-07-02 16:23:25
    Temat: [ING BSK] jak wygląda wyciąg?
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Witam,

    Co prawda ostatno pojawiały się głosy o odchodzeniu z ING BSK ze względu
    na zmianę opłat za prowadzenie konta, ale mam pytanie na które mogą
    odpowiedzieć nawet byli klienci. Jak wygląda wyciąg w tym banku? - tzn.
    jak są opisane transakcje itp.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2003-07-02 16:33:57
    Temat: Re: [ING BSK] jak wygląda wyciąg?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
> [...]
    > na zmianę opłat za prowadzenie konta, ale mam pytanie na które mogą
    > odpowiedzieć nawet byli klienci. Jak wygląda wyciąg w tym banku? - tzn.

    Normalnie i kompletnie, ciurkiem na jednej kartce
    Ale jeszcze parę miesięcy temu były to najlepsze wyciągi na świecie:-)
    Dziś już nie dają tych skrupulatnych osobnych transakcji, a szkoda:-(

  • 3. Data: 2003-07-02 16:46:44
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Kamil Kosinski napisal:
    > [...] Jak wygląda wyciąg w tym banku? - tzn.[...]

    jesli sam sobie wydrukujesz z ingonline, to mniej wiecej tak:
    https://ssl.bsk.com.pl/frame3/statements/readHeader.
    html

    https://ssl.bsk.com.pl/frame3/history/read.html

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-07-02 19:04:11
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    berdycz wrote:

    > Normalnie i kompletnie, ciurkiem na jednej kartce
    > Ale jeszcze parę miesięcy temu były to najlepsze wyciągi na świecie:-)
    > Dziś już nie dają tych skrupulatnych osobnych transakcji, a szkoda:-(

    Może coś więcej byś napisał. Ostatnio spotkałem się z wyciągiem z banku,
    który jako bank wydawał mi się normalny, ale wyciąg mnie załamał.
    Przelewy wychodzące i przychodzące nie są w żaden sposób opisane poza
    słowem przelew i sumą. Podobnie z transakcjami kartowymi. Niezależnie
    czy chodzi o wypłatę z bankomatu czy płatność w sklepie nazywa się to po
    prostu obciążeniem karty. Na dodatek transakcje z przełomu okresów
    rozliczeniowych są uwzględniane na dwu wyciągach. Przy większej liczbie
    transakcji powstaje więc niezły bałagan.

  • 5. Data: 2003-07-02 19:31:49
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > który jako bank wydawał mi się normalny, ale wyciąg mnie załamał.
    > Przelewy wychodzące i przychodzące nie są w żaden sposób opisane poza

    To może w ramach ostrzeżenia podziel się wiedzą
    co to za jeden ten koszmarny bank ;-)

    Pix

  • 6. Data: 2003-07-02 19:57:16
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    pix wrote:

    > To może w ramach ostrzeżenia podziel się wiedzą
    > co to za jeden ten koszmarny bank ;-)

    To zagadka ;-)

  • 7. Data: 2003-07-02 22:07:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > na zmianę opłat za prowadzenie konta, ale mam pytanie na które mogą
    > odpowiedzieć nawet byli klienci. Jak wygląda wyciąg w tym banku? - tzn.

    Są naprawdę bardzo szczegółowe. Jest wszystko, co trzeba.

    Nie wiem tylko, czy jest data wykonania operacji kartą płatniczą.

    Tylko ostrzegam - jeśli uruchomisz INGBankOnline - papa wyciągi. ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-07-03 06:21:09
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Tylko ostrzegam - jeśli uruchomisz INGBankOnline - papa wyciągi. ;)

    Dlaczego? Czy jak ktoś korzysta z obsługi internetowej to zwykle wyciągi
    mu już nie przysługują?

  • 9. Data: 2003-07-03 06:55:12
    Od: "Lesio5" <I...@v...prI>

    > Dlaczego? Czy jak ktoś korzysta z obsługi internetowej to zwykle wyciągi
    > mu już nie przysługują?

    Tak wynika z regulaminu. Mozesz bezplatnie żądac w oddziale ale jest to
    upierdliwa procedura.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    ...jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj...

  • 10. Data: 2003-07-03 07:06:03
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Czy jak ktoś korzysta z obsługi internetowej to zwykle wyciągi
    > mu już nie przysługują?

    W ING nie. Chyba, że będzie łaził do oddziału i czekał na wydruki... Czy
    bezpłatne tego nie wiem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara