  • 1. Data: 2003-07-02 17:03:28
    Temat: Citibank online czy offline?
    Od: Kuba <j...@y...com>

    Mam pytanie:
    Czy transakcje bezgotówkowe z użyciem kart związanych
    z CitiKontem są online widoczne w stanie konta
    (po wejściu na stronę internetową)?

    Czy w bankomatach widać stan konta rzeczywisty czy też
    trzeba odtwarzać z pamięci płatności z ostatnich żeby
    go obliczyć (jak np. w Telepekao ?)

    Z góry dzięki za odpowiedź

    Kuba.

  • 2. Data: 2003-07-02 18:04:51
    Temat: Re: Citibank online czy offline?
    Od: k...@p...onet.pl

    Jak najbardziej onlinowo.
    Wszystko jest aktualne i w czasie rzeczywistym. Wplacisz gotowe w oddziale, a
    mozesz odrazu ja wyjac po drugiej stronie swiata, widzisz w internecie oraz
    bankomatach citibanku.

  • 3. Data: 2003-07-02 23:11:25
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Kuba wrote:
    > Czy w bankomatach widać stan konta rzeczywisty czy też
    > trzeba odtwarzać z pamięci płatności z ostatnich żeby
    > go obliczyć (jak np. w Telepekao ?)

    Witam,

    nie wiem co Ty obliczasz w Telepekao - ja nic nie musze - wszystko mam
    online.

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2003-07-03 05:45:39
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > nie wiem co Ty obliczasz w Telepekao - ja nic nie musze - wszystko mam
    > online.

    Telepekao24 prowadzone przez CBE ?

    - transakcje bezgotówkowe i wypłaty w obcych bankomatach: 2-3 dni
    - wypłaty we własnych bankomatach: 1 dzień
    - uaktualnianie dostępnych środków: raz na dobę (w dni robocze)

    Może masz na myśli Pekao24 ?

    K.