    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co zamiast LGnet???
    Date: Thu, 03 Jul 2003 12:59:07 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@adek.88net.trzepak.pl

    Dnia Wed, 2 Jul 2003 23:15:52 +0200, "Robert" <s...@o...pl>
    napisał(a):

    >l...@4...com,

    >OK, to poszukam dla Ciebie jednej z tych wypowiedzi:
    >
    >http://groups.google.com/groups?selm=2f4a.0000019b.
    3f02c2c9%40newsgate.onet.pl

    Dzieki. Ale z drugiej strony nie ma o co kruszyc kopii, bo zawsze
    warto miec jakas rezerwe wlasnie na taki czarny scenariusz. W zwiazku
    z tym (posiadajac konta zarowno w LGnet jak i w mBanku) zlozylem dzis
    wniosek do VWe-direct. Skoro to nic nie kosztuje :-) to jak
    powiadaja, "na wszelki wypadek i ksiadz ch... nosi"...

    Mozna by sie dlugo rozpisywac na ten temat ale latwo dowiesc, ze
    polityka bankow w momencie zdobywania nowych klientow znaaacznie
    odbiega od polityki w okresie ich wzglednej stabilizacji. Ja mam juz
    za soba zamkniecie konta po raczej malo przychylnym potraktowaniu w
    PKO BP (po ponad trzydziestu latach bycia ich klientem...), w ING BSK
    gdy ostatnio wprowadzili oplaty za przelewy internetowe (zdzierajac
    nieporownywalnie wysokie oplaty za prowadzenie konta i wydanie VE),
    zaprzestania trzymania gotowki na eMAXie, zatem LG byc moze rowniez
    przyjdzie mi pozegnac po okresie sporej fascynacji tym bankiem. :-(

    Tylko co bedzie, gdy sie wszystkie skonsoliduja? :-)))

    --
    Adek