  • 1. Data: 2003-07-02 18:45:18
    Temat: Sesje wychodzace i przychodzace
    Od: "DB07" <k...@w...pl>

    Jak w temacie. mam prosbe czy ktos moze mi podac sesje wychodzace i
    przychodzace dla bankow :inteligo, mbank, multibank.

    z gory dziekuej za odpowiedz

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-02 18:48:21
    Temat: Re: Sesje wychodzace i przychodzace
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdv98g$8mk$...@s...futuro.pl,
    DB07 <k...@w...pl>:
    > Jak w temacie. mam prosbe czy ktos moze mi podac sesje wychodzace i
    > przychodzace dla bankow :inteligo, mbank, multibank.

    INTELIGO
    8:00 1 sesja 11:30
    12:00 2 sesja 15:30
    15:00 3 sesja 17:30

    mBANK
    wychodzace
    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR wyłącznie przelewy do ZUS
    Nowe godziny otrzymania:
    12:00 - I sesja KIR
    15:00 - II sesja KIR
    19:00 - III sesja KIR

    multi - nie wiem, bo nie uzywam

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-02 19:46:10
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mBANK
    > wychodzace
    > 05:55 - I sesja KIR
    > 09:55 - II sesja KIR
    > 13:25 - III sesja KIR
    > 16:55 - IV sesja KIR wyłącznie przelewy do ZUS
    > Nowe godziny otrzymania:
    > 12:00 - I sesja KIR
    > 15:00 - II sesja KIR
    > 19:00 - III sesja KIR
    >
    > multi - nie wiem, bo nie uzywam
    ZTCP tak samo jak mBank

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.