  • 1. Data: 2003-07-02 15:45:07
    Temat: [Lukas] Nowa KK MC onet.pl
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Dostalem dzis te nowa w ofercie karte do domu poleconym za potw. odbioru.
    Na szczescie wyglada ladniej niz na zdjeciu :)

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-07-02 22:09:41
    Temat: Re: [Lukas] Nowa KK MC onet.pl
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dostalem dzis te nowa w ofercie karte do domu poleconym za potw. odbioru.
    > Na szczescie wyglada ladniej niz na zdjeciu :)

    Mogli się pokusić o konto Biznes dla tej karty, a nie Max - to tak moim
    zdaniem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-07-03 05:28:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdvl76$bd8$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mogli się pokusić o konto Biznes dla tej karty, a nie Max - to tak
    > moim zdaniem...

    Nie przygladalem sie tej czesci oferty, bo kont pocztowych mam jakby dosyc -
    czy mozna te 50kB wykorzystac jako przestrzen WWW?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-07-03 07:05:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Nie przygladalem sie tej czesci oferty, bo kont pocztowych mam jakby
    dosyc -
    > czy mozna te 50kB wykorzystac jako przestrzen WWW?

    50 _M_B chciałeś napisać ?

    Ale nie można.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-07-03 07:13:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be0kku$quq$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 50 _M_B chciałeś napisać ?

    Oczywiscie :)

    > Ale nie można.

    No to chyba mi sie nie przyda do niczego.

    --
    Robert