  • 1. Data: 2003-07-02 16:09:58
    Temat: Kredyt hipoteczny - gdzie wziasc?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.USUNTO>

    Chce wziasc kredyt hipoteczny (lub inny) na zakup dzialki pod budowe domku.
    Obowiazkowo musi byc w PLN. Przegladnalem oferte kilku bankow i ... okazalo
    sie ze te kredyty rzedu 6-7 % sa na zakup mieszkania/domu a nie na zakup
    dzialki. Na dzialke sa rzedu 11-12 % (czyli prawie tyle co zwykly kredyt
    obrotowy) ! Gdzie moge wziasc najlepiej taki kredyt na dzialke ? Maksymalny
    wklad wlasny to 40%.

    Fantom

  • 2. Data: 2003-07-02 20:06:41
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - gdzie wziasc?
    Od: "michal" <m...@p...onet.pl>

    Sprawdź to

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194469

    Kredyty hipoteczne i budowlano-hipoteczne
    STAŁE
    (przez 1 rok)* 6,49% po roku zmienne Więcej
    STAŁE
    (w okresie 2-letnim)** 7,20% - Więcej
    STAŁE
    (w okresie 5-letnim)** 6,80% - Więcej
    ZMIENNE** - 8,24% Więcej

    pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2003-07-03 05:59:11
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >

    > Kredyty hipoteczne i budowlano-hipoteczne
    > STAŁE
    > (przez 1 rok)* 6,49% po roku zmienne Więcej

    Nie daj sie przypadkiem złapać na powyższą ofertę "promocyjną". Proponuje
    Kredyt Bank(kredyt nazywa się Ekstralokum). Oprocentowanie (przy wkładzie
    własnym 40%) WIBOR3M+1% = 6,36%. Tensor1

  • 4. Data: 2003-07-03 09:39:26
    Od: "Jacek Dymek" <n...@n...com>

> [...]
    > dzialki. Na dzialke sa rzedu 11-12 % (czyli prawie tyle co zwykly kredyt
    > obrotowy) ! Gdzie moge wziasc najlepiej taki kredyt na dzialke ?

    Ja brałem w pko bp na 100% wartości działki i wyszło 8%. Musiałem jednak
    wykupić
    dodatkowe ubezpieczenia na 20% wartości działki ponieważ standardowy kredyt
    jest do 80% wartości. Informacje są na www.pkobp.pl

    Jacek

  • 5. Data: 2003-07-03 16:26:48
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.USUNTO>

    > Nie daj sie przypadkiem złapać na powyższą ofertę "promocyjną". Proponuje
    > Kredyt Bank(kredyt nazywa się Ekstralokum). Oprocentowanie (przy wkładzie
    > własnym 40%) WIBOR3M+1% = 6,36%. Tensor1

    Wlasnie widzialem to i tez mi sie wydawalo ze gdzies tam jest podpucha.
    Mozan wiedziec gdzie ? Moze tak jak w PKO SA ze z 5.55 robi sie 13 po jednym
    roku

    Fantom

  • 6. Data: 2003-07-03 19:18:47
    Od: "Miłosz Malec" <m...@w...pl>

    > własnym 40%) WIBOR3M+1% = 6,36%. Tensor1

    raczej 6,39%

    Miłosz

  • 7. Data: 2003-07-04 07:01:51
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Miłosz Malec" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > raczej 6,39%
    >
    > Miłosz
    A wlasnie ze 6,36% w KB.
    6,39% to w PKO BP

  • 8. Data: 2004-05-15 14:49:08
    Od: g...@o...pl

    Wejdź na stronkę: www.credits.prv.pl

    Masz tam obiektywne zestawienie najlepszych i najbardziej korzystnych kredytów
    hipotecznych (i nie tylko hipotecznych). Wniosek kredytowy możesz wysłać przez
    internet
    bezpośrednio z tej strony.