  • 21. Data: 2014-10-30 12:24:23
    Temat: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Oct 2014 22:40:48 +0100, RobertS napisał(a):

    > dostaliście to wszystko w wersji papierowej czy tylko na stronie jest?

    Dziś przyszło papierem - ulotka reklamowa z zasygnalizowanymi
    ważniejszymi zmianami + Załącznik do Regulaminu Kart Kredytowych.

    Odnośnie CitiPhone:

    "Możliwość korzystania z serwisu CityPhine - 6 zł miesięcznie (jeśli
    jednak korzystasz z bankowości on-line, możesz zrezygnować z opłaty za
    obsługę przez infolinię pisząc do nas w Citibank Online. Zawsze możesz
    zadzwonić do CitiPhone, żaby aktywować/zastrzec kartę lub skorzystać z
    Automatycznwego Bankiera)"

    Czyli default włączony, trzeba się pofatygować jakkolwiek żeby w
    styczniu nie ściągnęli kasy.

    --
    Imka

  • 22. Data: 2014-10-30 18:38:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Automatycznwego Bankiera)"
    >
    > Czyli default włączony, trzeba się pofatygować jakkolwiek żeby w

    w takim razie kolejne konto do likwidacji, tylko sobie KK
    zostawię...ciekawe jak długo

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2014-10-30 19:22:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 29.10.2014 o 22:56, mx pisze:

    > Net tylko, żadnych papierów jak dotychczas.
    > Pod tabelą jest dopisek "opłaty roczne dotyczą oferty standardowej, nie
    > dotyczą ofert promocyjnych".
    > Może stare promocje po staremu?

    Skoro zagwarantowali Ci dożywotnio kk za darmo to chyba teraz się rakiem
    z tego nie będą wycofywać.

    Xenocide

  • 24. Data: 2014-10-30 19:26:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 30.10.2014 o 08:55, koala pisze:

> [...]
    > przenieść? Coś się ostatnio pojawiło...?
    > (2XKK + konto najlepiej z białkowym "wpłatomatem")
    >
    > Jak się nie zgodzą na rezygnację z tych prowizyjek to 2 regularnie
    > wykorzystywane karty pójdą gdzie indziej...konto też zamknę i już...
    > 15 lat bezproblemowej współpracy - jeszcze 3 lata temu to był przyzwoity
    > bank...
    >
    > (Swoją drogą mam już dość tych podchodów Citka na kasę...z jednej strony
    > chcieliby żeby ktos u nich kasę trzymał...a oprocentowanie gorsze niż u
    > najgorszych...a z drugiej wywalają prowizje jakby chcieli wszystkich

    Nie wiem jakie masz konto ale jeżeli Citi Priority, to partyline masz 0
    zł a dzięki temu, że masz kk to wpływy 5k i wszystko jest za friko. Do
    tego jak było ostatnio info na grupie Citi zamierza zrobić swój kantor
    wymiany walut z bardzo dobrymi kursami a jak wiemy ich debetówkę można
    sobie wtedy podpinać w zależności od potrzeb pod różne konta, więc
    rozwiązanie wydaje się być całkiem ciekawe.

    Xenocide

  • 25. Data: 2014-10-30 19:51:21
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/10/2014 18:38, RobertS wrote:

    > w takim razie kolejne konto do likwidacji, tylko sobie KK
    > zostawię...ciekawe jak długo

    Jak kartę zostawisz, to konto będzie za free pod jednym warunkiem -
    wpływu 3500/m-c. Bez CitiPhone, karty debetowej i identyfikacyjnej. I
    tak masz wszystko po zalogowaniu się "na kartę".

    Z drugiej strony te 6 zł, to należy się od każdego konta/karty.
    Występuje w obydwu toip, bez dopisków.

  • 26. Data: 2014-10-30 19:57:13
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/10/2014 19:22, xbartx wrote:
    .

    > Skoro zagwarantowali Ci dożywotnio kk za darmo to chyba teraz się rakiem
    > z tego nie będą wycofywać.

    Rakiem to może nie, ale wprost powiedzą, że nowe zasady obowiązują
    wszystkich, albo że termin gwarancji minął.
    I o czyj żywot chodzi, mój, banku czy karty?

  • 27. Data: 2014-10-30 20:50:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > sobie wtedy podpinać w zależności od potrzeb pod różne konta, więc
    > rozwiązanie wydaje się być całkiem ciekawe.

    mam konto, na które muszę przelewać 5kzł, aby było gratis, z tego
    przelewu spłacam 3xkk i to co zostanie przelewam na główne konto

    tak naprawdę to konto nie jest mi potrzebne, ciekawe czy w przypadku
    groźby, że chcę zamknąć byłaby opcja, aby CP było jednak bez opłat?

    w przypadku KK bank potrafi być dość elastyczny, może w ww. sytuacji
    również będzie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 28. Data: 2014-10-30 22:02:20
    Od: S <a...@w...pl>

    Zakładając, że od stycznia Citiphone dotyczy wszystkich, także starych
    klientów z kartami dożywotnio darmowymi, pozostaje jeszcze kwestia
    opłaty rachunków. Jeśli to koniec bezpłatnego płacenia za rachunki to w
    moim przypadku będzie to oznaczało likwidację kk.

    Co ciekawe - zostaje mi debetowa getina z koniecznością używania do
    kwietnia 2016r. Darmowa, ale warunkiem są transakcje >300zł/mc. Tak
    sobie patrzę w oferty i coraz trudniej o ciekawe (czytaj: darmowe)
    konto, powiązane z KO lub niezłymi lokatami, do którego można byłoby
    podpiąć darmową (bezwarunkowo) kartę. Zanim mi się skończy getin to kto
    wie, czy jedyną opcją nie będzie powrót do gotówki ;-)

  • 29. Data: 2014-10-30 23:21:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 30.10.2014 o 20:50, RobertS pisze:

    > w przypadku KK bank potrafi być dość elastyczny, może w ww. sytuacji
    > również będzie?

    Być może, bo nie ma co ukrywać, że to jest jedna z tych cech, którymi
    Citi przeważa nad resztą banków u nas. No obsługa też według mnie jest
    bardzo dobra. Z tego co pamiętam to w sumie w Citi, zawsze większość
    rzeczy była przez partyline załatwiana, gdzie w innych bankach
    funkcjonowały już dobrze inne kanały jak wewnętrzna poczta albo samemu
    się coś wyklikało przez www. Może Citi też właśnie chce klientów pchnąć
    na inne kanały wprowadzając opłatę za partyline.

    Xenocide

  • 30. Data: 2014-10-30 23:36:28
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/10/2014 23:21, xbartx wrote:

    > się coś wyklikało przez www. Może Citi też właśnie chce klientów pchnąć
    > na inne kanały wprowadzając opłatę za partyline.

    Jak chce pchnąć, jak w systemie takich funkcjonalności nie wdrażają?
    Np. odbiorców rachunków można by dodawać samodzielnie, ewentualnie z
    weryfikacją banku. Inne rzeczy to można w formularzu zgłaszać już teraz
    zamiast dzwonić, odbiorców może też?