  • 51. Data: 2014-11-04 21:38:31
    Temat: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2014-10-29 12:49, Krzysiek pisze:

    > Dzwoniłem w tej sprawie, więc przekazuję informacje, które uzyskałem:
    > 1. Nie wyłączenie usługi (domyślnie włączona) spowoduje naliczanie
    > zryczałtowanej opłaty od 1 stycznia 2015 (można złożyć dyspozycję
    > wyłączenia już teraz), niezależnie od korzystania z usługi.
    > 2. Dotyczy to obsługi w zakresie spraw, które klient może zrobić również
    > w kanale internetowym.
    > 3. Nie obejmuje to obsługi w automatycznym serwisie telefonicznym.

    Czy to wylaczeniu CitiPhone przestana dzwonic z przedstawieniem swoich
    super ofert?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 52. Data: 2014-11-05 07:14:16
    Od: W <w...@w...pl>

    Marcin wystukał, co następuje:

    > Witam

    > Czy to wylaczeniu CitiPhone przestana dzwonic z przedstawieniem swoich
    > super ofert?

    To się wyłącza cofnięciem zgód marketingowych... po jednej reklamacji kilka
    lat temu Citi nie dzwoni z tymi durnymi pierdołami...

  • 53. Data: 2014-11-05 08:29:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ciężko powiedzieć, bo u nich kk można mieć w zasadzie darmową jak się
    > tylko dobrze ponegocjuje, więc zostaje te 5k wpływów, który chyba zawsze
    > były dla tego konta o ile dobrze pamiętam.

    dzwoniłem, wszystkie wyjaśnione

    1. konto i karta bez opłat w przypadku wpływu min. 5kzł/m-c
    2. KK - opłaty na zasadach dotychczasowych, jak ktoś mial zwolnienie z
    opłaty to go nie straci
    3. przelewy z KK tak jak było
    4. CP można wyłączyć telefonicznie lub przez system transakcyjny

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 54. Data: 2014-11-05 19:31:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 05.11.2014 o 08:29, RobertS pisze:

> [...]
    > opłaty to go nie straci
    > 3. przelewy z KK tak jak było
    > 4. CP można wyłączyć telefonicznie lub przez system transakcyjny

    No to jak wprowadzą ten tani zakup walut i możliwość podpinania karty
    pod różne rachunki walutowe to wymóg wpływu 5k zł / m-c to całkiem
    ciekawa opcja.

    Xenocide

  • 55. Data: 2014-11-05 19:37:46
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 05/11/2014 08:29, RobertS wrote:

    > 4. CP można wyłączyć ... przez system transakcyjny

    Wyłączyć przed datą wyciągu - opłaty nie naliczą?
    I znowu włączamy?

  • 56. Data: 2014-11-05 21:53:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No to jak wprowadzą ten tani zakup walut i możliwość podpinania karty
    > pod różne rachunki walutowe to wymóg wpływu 5k zł / m-c to całkiem
    > ciekawa opcja.

    wplyw tych 5kzł to nie problem, a waluty kupuję przez cinkciarza lub w
    Alior Kantor, myślisz, że w Citi będzie korzystniej?

    ten ich system internetowy jest taki siermiężny ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 57. Data: 2014-11-06 17:11:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 05.11.2014 o 21:53, RobertS pisze:

    > wplyw tych 5kzł to nie problem, a waluty kupuję przez cinkciarza lub w
    > Alior Kantor, myślisz, że w Citi będzie korzystniej?
    >
    > ten ich system internetowy jest taki siermiężny ;-/

    Z tego co napisali to zapowiada się dobrze i na poziomie kAlior czy tam
    cinkciarz:

    <http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/press
    1/11465_14287.htm?cat=11924>

    no ale przewaga jest taka, że wszystkie wypłaty zagraniczne masz darmowe.

    Xenocide

  • 58. Data: 2014-11-07 17:47:36
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2014-11-01 o 17:06, PP pisze:

    > a ponegocjować zwonienie z opłaty za kartę to gdzie? jak citiphone się
    > wyłączy

    jak wypowiesz to sami zadzwonią ;-)

    Sierp