  • 11. Data: 2014-10-29 20:45:47
    Temat: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 29/10/2014 09:16, luc wrote:
    > W TOiP, która będzie obowiązywać od 2015-01-01, pojawiła się taka pozycja:
    >
    > Opłata za możliwość korzystania przez Klienta z Serwisu
    > bankowości telefonicznej CitiPhone - 6pln dla wszystkich kart,

    > https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /karty/TOiP_kartowy_syg01_15_od_1stycz_A4_22_10_14.p
    df

    No to pojechali!
    + Przelew z karty - 6%,
    + Użytkowanie platyny - 60/m-c (starej tylko 27), a miała być na wieki
    free, plus 11 dodatkowa,
    + Komfort - 30 zł + 10%,
    + pewnie i płacenie rachunków skasowali, w TOiP ani słowa?

    Podnoszą, aby było z czego targować?

  • 12. Data: 2014-10-29 21:51:18
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-10-29 20:09, darnok pisze:

    > W przypadku drugiej, wartej zatrzymania, zadzwonie w grudniu zeby
    > wylaczyc Citiphone.
    >
    > W sumie to mam pomysl na zemste na nich. :)
    > Jesli po deaktywacji Citiphone po 1 stycznia zadzwoni citi znow z jakas
    > blyskotliwa oferta, od razu poinformuje ich ze:
    > - wprowadzilem oplate za odbieranie polaczen z citiphone - 10zl/miesiac.
    > Czy decyduja sie jak aktywowac? Jesli nie to niestety nie moge wysluchac
    > ich oferty...

    Zwróćcie uwagę na nowe TOIP też dla kont. Jeśli ktoś ma CitiPriority, to
    wpływy 5k już nie wystarczą do darmowości, trzeba jeszcze mieć kartę
    kredytową.
    Co ciekawe, opłata za CitiPhone 6PLN jest też w tej TOIP dla Citikonta,
    dla CitiPriority jest 0PLN. Ale 6 PLN jest z kolei w TOIP dla kart...
    Debilizm jakich mało.

    https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /konta/TOiP_kontowy_syg012015_20_10_14.pdf

  • 13. Data: 2014-10-29 22:05:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-29 o 21:51, gral pisze:

    > Zwróćcie uwagę na nowe TOIP też dla kont. Jeśli ktoś ma CitiPriority, to
    > wpływy 5k już nie wystarczą do darmowości, trzeba jeszcze mieć kartę
    > kredytową.

    Pojechali na maksa. Trzeba szukać gdzie się ewakuować.

    > Co ciekawe, opłata za CitiPhone 6PLN jest też w tej TOIP dla Citikonta,
    > dla CitiPriority jest 0PLN. Ale 6 PLN jest z kolei w TOIP dla kart...
    > Debilizm jakich mało.

    Zauważ, że można mieć kredytówkę bez konta.
    IMHO KK + CitiPriotity oznacza 0 za citisłonia.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2014-10-29 22:22:28
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-10-29 22:05, Pete pisze:

    > Zauważ, że można mieć kredytówkę bez konta.
    > IMHO KK + CitiPriotity oznacza 0 za citisłonia.

    W zasadzie to coraz mniej widzę potrzebę posiadania karty i konta w Citi :)

  • 15. Data: 2014-10-29 22:32:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-29 o 22:22, gral pisze:

    > W zasadzie to coraz mniej widzę potrzebę posiadania karty i konta w Citi :)

    Jedynie darmowe bankomaty na całym świecie.
    Ale teraz oprócz citipriority nie mam żadnej kredytówki. I żeby uniknąć
    opłaty za konto musiałbym wziąć płatną kredytówkę.

    Co polecacie w zamian?

    --
    Pete

  • 16. Data: 2014-10-29 22:40:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-10-29 o 20:45, mx pisze:
> [...]

    dostaliście to wszystko w wersji papierowej czy tylko na stronie jest?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2014-10-29 22:56:02
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 29/10/2014 22:40, RobertS wrote:

    > dostaliście to wszystko w wersji papierowej czy tylko na stronie jest?

    Net tylko, żadnych papierów jak dotychczas.
    Pod tabelą jest dopisek "opłaty roczne dotyczą oferty standardowej, nie
    dotyczą ofert promocyjnych".
    Może stare promocje po staremu?

  • 18. Data: 2014-10-29 22:58:58
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 29 października 2014 22:40:48 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > dostaliście to wszystko w wersji papierowej czy tylko na stronie jest?

    Na stronie, a wieczorem przyszło via email.

    Coś czuję, że będą przepychanki z nimi odnośnie platyny, którą mam dożywotnio
    bezpłatną i służyła głównie do płacenia rachunków...

    pzdrwm
    luc

  • 19. Data: 2014-10-29 23:34:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >

    > pzdrwm
    > luc
    >
    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

    od zawsze goldem płacę rachunki i nic więcej, szkoda gdyby mieli
    skasować tę możliwość ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2014-10-30 08:55:22
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-10-29 09:16, luc wrote:
    > W TOiP, która będzie obowiązywać od 2015-01-01, pojawiła się taka pozycja:
    >
    > Opłata za możliwość korzystania przez Klienta z Serwisu
    > bankowości telefonicznej CitiPhone - 6pln dla wszystkich kart, z wyjątkiem Ultime i
    posiadaczy kont Citigold lub Citigold Select.

    > https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /karty/TOiP_kartowy_syg01_15_od_1stycz_A4_22_10_14.p
    df

    W takim razie na potrzeby "negocjacji" z Citiphonem... to gdzie tu się
    przenieść? Coś się ostatnio pojawiło...?
    (2XKK + konto najlepiej z białkowym "wpłatomatem")

    Jak się nie zgodzą na rezygnację z tych prowizyjek to 2 regularnie
    wykorzystywane karty pójdą gdzie indziej...konto też zamknę i już...
    15 lat bezproblemowej współpracy - jeszcze 3 lata temu to był przyzwoity
    bank...

    (Swoją drogą mam już dość tych podchodów Citka na kasę...z jednej strony
    chcieliby żeby ktos u nich kasę trzymał...a oprocentowanie gorsze niż u
    najgorszych...a z drugiej wywalają prowizje jakby chcieli wszystkich
    wykurzyć)

    Pozdr,
    Koala