  • 1. Data: 2014-10-29 09:16:48
    Temat: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Od: luc <b...@g...de>

    W TOiP, która będzie obowiązywać od 2015-01-01, pojawiła się taka pozycja:

    Opłata za możliwość korzystania przez Klienta z Serwisu
    bankowości telefonicznej CitiPhone - 6pln dla wszystkich kart, z wyjątkiem Ultime i
    posiadaczy kont Citigold lub Citigold Select.

    https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /karty/TOiP_kartowy_syg01_15_od_1stycz_A4_22_10_14.p
    df

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2014-10-29 10:10:33
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    luc <b...@g...de> wrote in
    ps.com:

    > W TOiP, która bedzie obowiązywac od 2015-01-01, pojawila sie taka
    > pozycja:

    a wylaczyc CP sie da? pozdrawiam

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-10-29 12:33:10
    Od: "Edukom" <b...@a...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...de> napisał w
    wiadomości news:2049b770-0697-4b56-8d73-3c0ebad2ee8e@googlegrou
    ps.com...
[...]

    ---------
    Witam
    Czy osoby które otrzymały tablet mogą bezkarnie zamknąć konto?

    G.

  • 4. Data: 2014-10-29 12:49:40
    Od: Krzysiek <s...@h...pl>

    W dniu 2014-10-29 09:16, luc pisze:
> [...]
    > bankowości telefonicznej CitiPhone - 6pln dla wszystkich kart, z wyjątkiem Ultime i
    posiadaczy kont Citigold lub Citigold Select.

    Dzwoniłem w tej sprawie, więc przekazuję informacje, które uzyskałem:
    1. Nie wyłączenie usługi (domyślnie włączona) spowoduje naliczanie
    zryczałtowanej opłaty od 1 stycznia 2015 (można złożyć dyspozycję
    wyłączenia już teraz), niezależnie od korzystania z usługi.
    2. Dotyczy to obsługi w zakresie spraw, które klient może zrobić również
    w kanale internetowym.
    3. Nie obejmuje to obsługi w automatycznym serwisie telefonicznym.

  • 5. Data: 2014-10-29 15:49:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > bankowości telefonicznej CitiPhone - 6pln dla wszystkich kart, z
    > wyjątkiem Ultime i posiadaczy kont Citigold lub Citigold Select.

    a co z czynnościami, których nie da się wykonać przez internet?
    jak nie będę miał Citiphone to co, do oddziału trzeba będzie pójść?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-10-29 16:03:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-29 o 15:49, RobertS pisze:

    > a co z czynnościami, których nie da się wykonać przez internet?
    > jak nie będę miał Citiphone to co, do oddziału trzeba będzie pójść?

    Zadzwoń na citiphone i się zapytaj ;)

    --
    Pete

  • 7. Data: 2014-10-29 18:38:25
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    Właśnie złożyłem telefoniczną dyspozycję zamknięcia karty kredytowej
    citi. Usługę Citiphone można wyłączyć, na infolinii będzie można wtedy
    zastrzec kartę, aktywować kartę kredytową, reszta dyspozcyji tylko w
    oddziale lub za zgodą na uruchomienie uslugi Citiphone za 6zl/msc, wtedy
    przyjmą dyspozycję.

    Powyższa opłata za CP obowiązuje od 1.01.2015.

  • 8. Data: 2014-10-29 19:03:48
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 29/10/2014 18:38, tom wrote:
> [...]
    > zastrzec kartę, aktywować kartę kredytową, reszta dyspozcyji tylko w
    > oddziale lub za zgodą na uruchomienie uslugi Citiphone za 6zl/msc, wtedy

    A jak odbiorcę rachunku dodać, opłatę zareklamować?

    Czyżby Citi, śladem Pasibrzucha leciał w CHOO.....? Do najbliższego
    oddziału 120 km, klient od 2000 r, z Platyną, ma zapieprzać? W oddziale
    taniej?
    Przy okazji poznałem ich denną wyszukiwarkę oddziałów i bankomatów.
    Miasto musisz wpisać, jak tam nie ma oddziału czy ATM, nie pokazuje
    żadnego. I tak kolejne miasta i wsie. W przykładzie jest Warszawa i
    Wrocław, no tam to coś znajdzie. Czyżby od plebsu z "terenu" się
    opędzali. Wstawiłem * to Paju w Korei pokazała. Pierwszy raz spotykam
    takie gówno jak Findmyciti.com

  • 9. Data: 2014-10-29 20:09:17
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-10-29 09:16, luc wrote:
> [...]
    >

    > https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /karty/TOiP_kartowy_syg01_15_od_1stycz_A4_22_10_14.p

    W przypadku jednej karty, jutro dzwonie zeby zamknac. I tak nie uzywam.
    A to jest dobry powod.

    W przypadku drugiej, wartej zatrzymania, zadzwonie w grudniu zeby
    wylaczyc Citiphone.

    W sumie to mam pomysl na zemste na nich. :)
    Jesli po deaktywacji Citiphone po 1 stycznia zadzwoni citi znow z jakas
    blyskotliwa oferta, od razu poinformuje ich ze:
    - wprowadzilem oplate za odbieranie polaczen z citiphone - 10zl/miesiac.
    Czy decyduja sie jak aktywowac? Jesli nie to niestety nie moge wysluchac
    ich oferty...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 10. Data: 2014-10-29 20:13:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przyjmą dyspozycję.
    >
    > Powyższa opłata za CP obowiązuje od 1.01.2015.

    to jak nie chcę, aby mi opłatę naliczali to muszę zadzwonić czy jak chcę
    z CP korzystać to mam taką dyspozycję złożyć?

    --
    pozdrawiam
    RobertS