  • 31. Data: 2014-10-30 23:37:12
    Temat: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-30 22:02, S pisze:
    > Zakładając, że od stycznia Citiphone dotyczy wszystkich, także starych
    > klientów z kartami dożywotnio darmowymi,

    No ale dożywotnio jesteś zwolniony z opłat za korzystanie z KARTY
    (wznowienie/opłata roczna/miesięczna) a nie z wszelkich możliwych opłat
    (w tym CitiPhone)... albo tylko ja mam to szczegółowo napisane z czego
    mnie zwalniają po życia kres ;)

  • 32. Data: 2014-10-31 06:29:37
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-10-30 23:37, osa pisze:

> [...]
    > (wznowienie/opłata roczna/miesięczna) a nie z wszelkich możliwych opłat
    > (w tym CitiPhone)... albo tylko ja mam to szczegółowo napisane z czego

    Masz rację. A wiadomo już na pewno co z opłatami rachunków i czy nowa
    TOiP będzie dotyczyła także starych klientów?

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2014-10-31 09:06:01
    Od: W <w...@w...pl>

    xbartx wystukał, co następuje:

    > Być może, bo nie ma co ukrywać, że to jest jedna z tych cech, którymi
    > Citi przeważa nad resztą banków u nas. No obsługa też według mnie jest
    > bardzo dobra. Z tego co pamiętam to w sumie w Citi, zawsze większość
    > rzeczy była przez partyline załatwiana, gdzie w innych bankach
    > funkcjonowały już dobrze inne kanały jak wewnętrzna poczta albo samemu
    > się coś wyklikało przez www. Może Citi też właśnie chce klientów pchnąć
    > na inne kanały wprowadzając opłatę za partyline.

    To jest zabieranie się do rzeczy od zadniej strony - bo włąśnie w innych
    bankach wsio da się wyklikać samemu a w Citi każdorazowo trzeba dzwonić na
    partyline żeby cokolwiek załatwić... a nawet jak się wyklika, to i tak
    konsultant później dzwoni =,=

    Ma to swoje plusy i minusy - Citi jest bardziej elastyczy, wiele rzeczy da
    się 'dogadać', ale litości - jak chcą odciążyć konsultantów to niech dodadzą
    funkcjonalności na stronie a nie dorzucają opłątę...

  • 34. Data: 2014-10-31 18:09:56
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-10-29 09:16, luc pisze:
    > W TOiP, która będzie obowiązywać od 2015-01-01, pojawiła się taka pozycja:
    >
    > Opłata za możliwość korzystania przez Klienta z Serwisu
    > bankowości telefonicznej CitiPhone - 6pln dla wszystkich kart, ................

    Wyłączyłem to citiphone za pośrednictwem konsultanta z citiphone. Mam
    kartę na zawsze bezpłatną, ale od nowego roku nie dotyczy to dostępu do
    citiphone. Z karty rzadko korzystam, ale że jest darmowa to służy za
    awaryjną.

  • 35. Data: 2014-10-31 18:51:01
    Od: S <a...@w...pl>

    Czy ktoś już weryfikował co z przelewami za rachunki od stycznia?

  • 36. Data: 2014-10-31 20:29:54
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Od 1.1.2015 CitiPrioriti za darmo jesli wpłaty >4999,99 ORAZ posiada się
    karte kredytową, linię kredytową czy inny produkt kredytowy
    lub
    średnie saldo >30tys PLN

    to już drobni i mali uciekną na pewno

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/

  • 37. Data: 2014-10-31 22:03:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-10-31 o 18:51, S pisze:
    > Czy ktoś już weryfikował co z przelewami za rachunki od stycznia?

    czyli jak ktoś ma kartę darmową na zawsze to się to nie zmieni, ale za
    CP trzeba będzie płacić?

    i teraz przelewy z rachunku KK (na określone konta) były gratis, w nowej
    TOiP jest info, że 6% min. 10 zł

    czy to dotyczy wszystkich przelewów czy tylko na dowolne rachunki?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 38. Data: 2014-10-31 22:15:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 31.10.2014 o 09:06, W pisze:

    > Ma to swoje plusy i minusy - Citi jest bardziej elastyczy, wiele rzeczy da
    > się 'dogadać', ale litości - jak chcą odciążyć konsultantów to niech dodadzą
    > funkcjonalności na stronie a nie dorzucają opłątę...

    Wiadomo, że nie tylko chodzi o konsultantów. Trochę się ich odciąży ale
    trochę się też na tym zarobi, bo wiadomo że większość ludzi machnie ręką.

    Xenocide

  • 39. Data: 2014-10-31 22:17:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 31.10.2014 o 22:03, RobertS pisze:

    > czyli jak ktoś ma kartę darmową na zawsze to się to nie zmieni, ale za
    > CP trzeba będzie płacić?

    Citiphone to usługa dodatkowa, z której możesz korzystać albo nie, bo da
    się bez niej żyć, więc nie ma tutaj chyba nic do rzeczy darmowość karty.

    > i teraz przelewy z rachunku KK (na określone konta) były gratis, w nowej
    > TOiP jest info, że 6% min. 10 zł
    >
    > czy to dotyczy wszystkich przelewów czy tylko na dowolne rachunki?

    Trzeba by chyba zobaczyć w regulaminie albo napisać pocztą wewnętrzną
    tudzież zadzwonić póki jeszcze darmowe jest partyline ;)

    Xenocide

  • 40. Data: 2014-10-31 22:19:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 31.10.2014 o 20:29, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
    > Od 1.1.2015 CitiPrioriti za darmo jesli wpłaty >4999,99 ORAZ posiada się
    > karte kredytową, linię kredytową czy inny produkt kredytowy
> [...]

    Ciężko powiedzieć, bo u nich kk można mieć w zasadzie darmową jak się
    tylko dobrze ponegocjuje, więc zostaje te 5k wpływów, który chyba zawsze
    były dla tego konta o ile dobrze pamiętam.

    Xenocide