  • From: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Date: Thu, 3 Jan 2002 23:03:26 +0100

    "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl> wrote in message
    news:3c34cecf@news.vogel.pl...

> [...]
    > widoczna jako zrealizowana i wszystko jest cacy, tylko że ten zbiór
    dzienny
    > już nigdy więcej nie będzie przetworzony. Jedyny pewny sposób, to dzwonić
    do
    > oddziału, gdzie ma się rachunek i upewniać się, że przelew poszedł. Aby
    mieć
    > względną pewność proponuję wysyłać przelewy przez BZWBK24 (sic!) tak do
    > 15-tej, kiedy oddziały są jeszcze przed przetwarzaniem. Wtedy (prawie) na
    > pewno się zrealizują. Prawdopodobnie problemy znikną po konwersji do
    ICBS-a.
    > Mniej jest również problemów w oddziałach "SEZAM-owych" (dawnych WBK).

    Taa, może kiedyś zacznie to normalnie działać - trzeba przeczekać, tylko
    jak długo jeszcze... Ostatecznie 3 złocisze/mies. to nie majątek, zresztą
    lepiej je trzymać, bo teraz już nie można załatwić tokena do szarego Konta24
    (kiedyś można go było za 40 zł dostać). Teraz niestety tokena dają tylko od
    Konta24 Plus wzwyż, a płacić 6 czy wręcz 12 zł/mies. za to, że
    oprocentowanie będzie 2,5% czy 4% zamiast 2% to już trzeba na głowę upaść
    (ja tam wolę >10% na koncie bez opłat...). Token to akurat jedyna rzecz u
    nich, dzięki której konta nie zamknąłem w cholerę pół roku temu. Szkoda
    tylko, że okazał się mało użyteczny - zjawisko 'fata morgana' przy
    przelewach źle wpływa na zdrowie.

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com