  • From: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Date: Thu, 3 Jan 2002 22:01:32 +0100

    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Sent: Thursday, January 03, 2002 6:29 PM
    Subject: [BZWBK] BRAWA!!!

    > Przyjechalem sobie do Wawy - patrze - jakas przesylka na poczcie.
    > Poszedlem - pani wydaje mi wielgachna koperte (relatywnie ;)
    > Zdziwienie - bo na pieczatce widze dzial promocji BZWBK.
    > Otwieram na miejscu, a tam....
    > PLECAK :)
    >
    > zieloniutki, z logiem banku - fajniutki.
    >
    > Szkoda ze nie bylo w srodku kartki z jakiej to okazji - nie wiem czy
    > dlatego, ze im sie raz cos zwalilo z poleceniem zaplaty za Idee - ale
    > mysalem, ze to sprawka Ideii - i pisemko mailem wyslalem tam, WBK
    zostawilem
    > w spokoju.

> [...]

    He he, to może ja też plecak dostanę. Zrobiłem 2 tygodnie przelew z opłatą
    za telefon przez internet, wszystko fajnie, transakcja zrealizowana, 50gr
    pobrane, spoko. A wczoraj patrzę, a tu nagle stan rachunku zwiększa się o
    200 zł (żadnych operacji nie widać w międzyczasie). Oczywiście przelew nigdy
    się nie wykonał, co pewnie zobaczę na wydruku z oddziału za kilkanaście dni.
    Na wydruku z banku nie będzie ani transakcji, ani pobrania opłaty za
    przelew. Miałem już takie klocki z pół roku temu, gdy zlikwidowałem lokatę,
    pieniądze z niej były na koncie (widoczne w Internecie), puściłem z nich
    przelew, a po kilku dniach w internecie pojawił się debet, bo lokata dalej
    sobie była w moim oddziale i nigdy nie była zlikwidowana (!?!).

    Ludzie, ich system to jest ŚMIERDZĄCA KUPA a nie profesjonalny system
    bankowy. Jak mogą być w Internecie widoczne jako wykonane operacje, które
    nigdy nie doszły do skutku i nie ma ich odnotowanych na koncie w oddziale? W
    przypadku kont prowadzonych w oddziałach mających system Zorba (chyba
    większość byłego BZ), jeśli ktoś korzysta z Internetu to wszystko się kwasi
    i dzieją się cuda, o jakich się informatykom nie śniło. Np., mimo użerania
    przez pół roku, za grudzień znów nie widzę w Internecie operacji pobrania
    prowizji za prowadzenie konta i dopisania odsetek. Zgłaszałem im te problemy
    bodajże w kwietniu. I czasem było widać, ale najwyraźniej pier... się dalej.
    Ten internetowy system pisały i lepiły z Zorbą chyba kompletne półgłówki.
    Już nie wspomnę, że bodajże od maja, kiedy wprowadzili usługę internetową
    NIE DODALI do systemu NIC NOWEGO. Jedyną zmianą było z tego co pamiętam
    zwiększenie długości opisu przelewu.

    Jeszcze niedawno zostawiłem sobie to konto tylko do robienia przelewów, bo
    w mBanku nie ma i nie planują tokenów, ale ONO SIĘ DO NICZEGO NIE NADAJE.
    Zrobili mnie w ch... już któryś raz. Co z tego, że po ostatniej reklamacji
    oddali mi 1,5 zł karnych odsetek za ten debet i nawet 40 zł zwrócili za
    token (bo napisałem im, niech oddają kasę i go sobie wetkną w ... - ale
    nawet oddali kasę a token zostawili). Szkoda czasu na wysyłanie reklamacji i
    denerwowanie się. Za stracone przez nich nerwy powinni mi zapłacić chyba
    odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu...

    Więc jeśli o mnie chodzi, głęboko w d... sobie mogą swoje plecaki
    powsadzać. Wolę konto, na którym jak wyślę przelew i widać, że został
    zrealizowany to tak się stało, konto, na którym w Internecie widzę to samo,
    co na zestawieniu miesięcznym a nie albo dodane fikcyjne operacje albo brak
    niektórych 'rzeczywistych'.

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com