  • 1. Data: 2005-07-27 20:47:50
    Temat: BPH - powoli trace nerwy
    Od: DoNnErJaCk <d...@o...spamtrap.pl>

    Witam

    Posiadam konto Srebrny Sezam w BPH od ok 4 lat, wspolne z zona, do
    tego 2 karty debetowe, jedna VC i jedna MC. Niestety bank ten zaczyna
    mnie coraz bardziej draznic pobieraniem oplat za wszystko co sie da.
    Karty debetowe po 2,5 zlotego bo uzywam tylko do bankomatow, karta
    kredytowa zony czasami 2,5 zlotego bo nie zawsze zalapie sie na 4
    transakcje w miesiacu, prowadzenie konta 9,5 zlotego, po 2 zlote
    dodatkowo od kazdej debetowki - duuuzo tego.
    Zalozylem ostatnio rachunek w m-banku i tu pytanie czy warto sie
    przeniesc? Robie w miesiacu kilkanascie przelewow (ale nie wiecej niz
    20) - ale tu i tak taniej wychodzi m-bank. A moze posiada on jakies
    powazne wady o ktorych jeszcze nie wiem?

    --
    DoNnErJaCk

  • 2. Data: 2005-07-27 20:49:46
    Temat: Re: BPH - powoli trace nerwy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik DoNnErJaCk napisał:

> [...]
    > 20) - ale tu i tak taniej wychodzi m-bank. A moze posiada on jakies
    > powazne wady o ktorych jeszcze nie wiem?

    Ma jedna bardzo duza wade. Istnieje.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-07-27 20:51:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > Co Bartolku, zabrakło rzeczowych argumentów? :P

    Cos nie tak z moim argumentem?

    Bartol

  • 4. Data: 2005-07-27 20:52:03
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    G.

  • 5. Data: 2005-07-27 20:59:22
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 27 Jul 2005 22:51:51 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Cos nie tak z moim argumentem?

    Ależ skąd, wszystko w porządku :-)))
    A wiesz - ja sobie właśnie założyłem konto w Inteligo :-)
    Ponownie, bo oczywiście kiedyś, na samym początku już miałem ale
    zamknąłem. Sprawiło im to trochę problemów, bo jak system rozpozna, że
    ma już takie dane, to wniosek jest automatycznie odrzucany i pies z
    kulawą nogą się nim nie interesuje. Trzeba dzwonić i się dopominać.
    Ale ostatecznie udało się i właśnie delektuje się SMSami po każdej
    operacji i niewielkim debetem przyznanym po pierwszym wpływie na
    piękne oczy :)
    Oczywiście nie znaczy to, że rezygnuję z mBanku, który też ma wiele
    zalet.

    G.

  • 6. Data: 2005-07-27 20:59:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    DoNnErJaCk napisał(a):

> [...]
    > 20) - ale tu i tak taniej wychodzi m-bank. A moze posiada on jakies
    > powazne wady o ktorych jeszcze nie wiem?

    Ja bym raczej polecal Multibank. Bo jesli bedziesz co chcial
    skomplikowanego zalatwic w mBanku to Ci sie nie uda. A czasem jakies
    papiery czy zaswiadczenia sa potrzebne (ja w mBanku czekalem miesiac po
    czym dostalem nie to co chdzialem. Aby sprawe wyjasnic zlozylem
    reklamacje, a po 30 dniach... reklamacje od reklamacji). mBank jest
    fajny ale jako bank dodatkowy. Polecam Multi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-07-27 21:02:05
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2005 22:47:50 +0200,
    osoba podpisana: DoNnErJaCk <d...@o...spamtrap.pl>
    napisała:
    > Witam
    [...]
> [...]
    > 20) - ale tu i tak taniej wychodzi m-bank. A moze posiada on jakies
    > powazne wady o ktorych jeszcze nie wiem?

    Nie ma. Natomiast przy takiej liczbie przelewów poważnie zastanowiłbym
    się nad duetem Multibank (do przelewów) + mBank( Bankomaty
    euronetu + BZWBK). Do tego możesz (ale nie musisz) jeszce inteligo za 0.99
    pln/mies(karta)

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 8. Data: 2005-07-27 21:03:51
    Od: trainer <t...@p...org>

    DoNnErJaCk wrote:

    > przeniesc? Robie w miesiacu kilkanascie przelewow (ale nie wiecej niz
    > 20) - ale tu i tak taniej wychodzi m-bank. A moze posiada on jakies
    > powazne wady o ktorych jeszcze nie wiem?

    Jak się nie przeprowadza wielu skomplikowanych operacji, to mBank jest
    b. w porzo - łącznie z tanim kredytem odnawialnym i sporym wachlarzem
    możliwości inwestycyjnych.
    Wypadki kiedy mnie zirytowali (przez 4 lata):

    1. chciałem sobie wyrobić KK i jednoczesnie kredyt odnawialny i za nic
    nie mogłem się zgrac z agentem, a to coś za wczesnie wysłał, a to
    okazało się, że tylko jeden wniosek może być w ich systemie w toku, a to
    wygasla ważność zaświadczenia o zarobkach, na zakonczenie tego agent już
    nie pracował w mbanku, więc zwykły KO załatwialem kilka miesięcy, a visy
    do dzisiaj nie mam i juz nie chce

    2. jak się złoży zlecenie na polecenie zapłaty to później większość prób
    wycofania tego konczy się odpowiedzią, że podpis nie jest zgodny ze
    wzorcem - skubancy skubią na tym złotówkę miesięcznie

    a poza tym do przyjmowania wynagrodzenia, kupowania jednostek funduszy,
    wypłat z euronetów i bzwbk, nawet niewielkiej liczby przelewów - wydaje
    się być ok

    pozdr
    trainer

  • 9. Data: 2005-07-27 21:11:06
    Od: trainer <t...@p...org>

    Mithos wrote:

> [...]
    > czym dostalem nie to co chdzialem. Aby sprawe wyjasnic zlozylem
    > reklamacje, a po 30 dniach... reklamacje od reklamacji). mBank jest

    a ja dla odmiany kiedyś poprosiłem telefonicznie o opinie na temat
    rachunku - w ciągu 3 dni roboczych dostałem faksem, a za tydzien już
    była przysłana pocztą - tak więc twoja przygoda mogła być odosobniona;
    za to kiedy próbowałem taką opinię dostać z Lukasa - niby bank
    marmurowy, obsługa face to face - okazało się, że oni mogą tylko przyjąć
    ode mnie pismo, wysłać do centrali i mam czekać do 14 dni na ich
    odpowiedz - i oczywiscie przysłali w ostatni dzien - tak więc marmurowa
    lada niczego nie gwarantuje.

    trainer

  • 10. Data: 2005-07-27 21:11:13
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:dc8ske$ddg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    autorstwa niejakiego Mithos wyjaśniam co następuje:

    > mBank jest
    > fajny ale jako bank dodatkowy. Polecam Multi.

    Ja czegoś naprawdę nie rozumiem. Korzystam z usług mBanku od prawie 4
    lat i te wszystkie narzekania - nie kapuję z czego to wynika.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597