  • 1. Data: 2005-07-27 18:42:56
    Temat: [mBank] Nie wydanie pieniedzy z bankomatu Euronetu
    Od: Jasia300 <j...@m...org>

    Witam,

    Bankomat Euronetu nie wydal mi 500 zlotych.

    Dostalam wydruk, ze transakcja zostala zrealizowana, ale pieniadze nie
    wyszly z maszyny.

    mBank zakonczyl reklamacje przysylajac mi potwierdzenie - podobne do
    tego, ktore drukuje maszyna.

    Czy ktos spotkal sie z taka sytuacja i moze mi powiedziec co w tej
    sytuacji moge zrobic?

    J.

  • 2. Data: 2005-07-27 20:25:39
    Od: pb158 <p...@g...pl>

    Jasia300 napisał(a):
> [...]
    > tego, ktore drukuje maszyna.
    >
    > Czy ktos spotkal sie z taka sytuacja i moze mi powiedziec co w tej

    Mogły zaistnieć dwa przypadki :

    1 Awaria - po przeliczeniu kasy mają jej nadmiar i według mnie
    reklamacja trochę dziwnie zakończona

    2 Oszustwo - zablokowany wylot bankomatu przez złodzieja i kasą on się
    cieszył w momencie kiedy mógł podejść i wygrzebać banknoty a w banku
    wszystko gra i papiery i stan kasy w bankomacie - sprawa trudniejsza
    chyba trzeba zgłosić policji i to jak najszybciej bo kaseta na której
    nagrywają osoby podchodzące do bankomatu może czekać w kolejce do
    następnego nagrania.

    PZDR

  • 3. Data: 2005-07-27 21:17:58
    Od: Jasia300 <j...@m...org>

    pb158 napisał(a):

    > Mogły zaistnieć dwa przypadki :
    >
    > 1 Awaria - po przeliczeniu kasy mają jej nadmiar i według mnie
    > reklamacja trochę dziwnie zakończona

    Tez mi sie tak wydaje. Nie ma slowa o przeliczeniu pieniedzy.

> [...]
    > chyba trzeba zgłosić policji i to jak najszybciej bo kaseta na której
    > nagrywają osoby podchodzące do bankomatu może czekać w kolejce do

    Po nieudanym podjeciu - kolejne dwa - na 500 i 1000zl zostaly
    zrealizowane...

    J.

  • 4. Data: 2005-07-28 07:12:17
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Jasia300" <j...@m...org> napisał w wiadomości
    > Bankomat Euronetu nie wydal mi 500 zlotych.
    > mBank zakonczyl reklamacje przysylajac mi potwierdzenie - podobne do
    > tego, ktore drukuje maszyna.

    nie wiem czemu skladacie reklamacje do posrednika, a nie wprost do
    wlasciciela bankomatu
    to tylko opoznia proces odpowiedzi
    ok 2 tygodni temu byla taka sama sytuacja opisana, moze to to samo miasto ??

  • 5. Data: 2005-07-28 07:28:26
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    Jasia300 <j...@m...org> napisał(a):

    > Po nieudanym podjeciu - kolejne dwa - na 500 i 1000zl zostaly
    > zrealizowane...

    I tu tkwi chyba błąd - bo trudno będzie dotrzeć do kogoś z przekazem, że
    wprawdzie "500 zł mi nie wydał ale 500 i 1000 zł to już tak..."

    --
    Olgierd