  • 1. Data: 2005-07-27 14:05:56
    Temat: BZWBK a przelew w placowce na ich rachunek
    Od: "Majkel" <majkel2001@NIE_SPAMUJwp.pl>

    Witam,

    chcialem dzisiaj dokonac przelewu na konto pewnej szkoly, ktora posiada
    rachunek w BZWBK. Sam nie mam u nich konta, wybralem sie do ich oddzialu
    na ul. Abrahama 12 (W-wa) no i powiedziano mi, ze taka wplata bedzie
    mnie kosztowac 4 zl.
    Czy to normalne? Przeciez przelew i tak idzie do nich.
    Jakos wplacajac pieniazki w agencjach PKO BP na Inteligo nie pobieraja
    oplat....

    Jak to jest? Dzwonilem na ich infolinie, ale nie moglem znalezc prostej
    mozliwosci polaczenia sie z konsultanem.

    pozdrawiam,
    Majkel

  • 2. Data: 2005-07-27 14:21:31
    Temat: Re: BZWBK a przelew w placowce na ich rachunek
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Majkel wrote:
    > Jakos wplacajac pieniazki w agencjach PKO BP na Inteligo nie pobieraja
    > oplat....

    Prawdopodobnie pobieraja, bo to konto firmowe. A za wplate na taki rodzaj
    rachunku, pobieraja te oplate.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-27 14:25:11
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Majkel" <majkel2001@NIE_SPAMUJwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak to jest? Dzwonilem na ich infolinie, ale nie moglem znalezc prostej
    > mozliwosci polaczenia sie z konsultanem.

    od wpłaty na konto firmowe bank pobiera prowizję, zresztą większość banków
    pobiera :(

  • 4. Data: 2005-07-27 14:47:50
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 27 Jul 2005 16:05:56 +0200, w <42e7946a$1@news.home.net.pl>, "Majkel"
    <majkel2001@NIE_SPAMUJwp.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Czy to normalne? Przeciez przelew i tak idzie do nich.
    > Jakos wplacajac pieniazki w agencjach PKO BP na Inteligo nie pobieraja

    W ING bodajże 9zł :)

    Oczywiście, że taka opłata jest słuszna (tzn. mają prawo ją pobierać). Banki
    tak robią jeżeli nie jest to wpłata własna.

    Mamy XXI wiek, Internet i przelewy przez net za 0zł, więc... :)

  • 5. Data: 2005-07-27 15:51:28
    Od: "Majkel" <majkel2001@NIE_SPAMUJwp.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał:

    dzieki wszystkim za odpowiedzi.
    A czy agencje PKO BP powinny pobierac oplate za wplate na konto firmowe?
    Wplacalem juz tak i nie pobierali oplat.

    > Mamy XXI wiek, Internet i przelewy przez net za 0zł, więc... :)

    chyba zaplace z mBanku, tyle ze tam jak wiadomo 0,5 zl ;)
    Wprawdzie szkola nie widzi przeciwskazan zaplaty przez bank internetowy,
    ale wolalem miec "normalne" potwierdzenie z pieczatka i podpisem tak
    zeby nikt tego pozniej nie zakwestionowal.

    pozdrawiam,
    Majkel

  • 6. Data: 2005-07-31 09:29:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    napisał w wiadomości news:dc859l$d6q$1@news.onet.pl...

    > Prawdopodobnie pobieraja, bo to konto firmowe. A za wplate na taki rodzaj
    > rachunku, pobieraja te oplate.

    ???
    Od wplat gotowkowych w placowkach PKO BP SA na konto firmowe Inteligo oplat
    nie ma.

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2005-07-31 11:05:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > ???
    > Od wplat gotowkowych w placowkach PKO BP SA na konto firmowe Inteligo
    > oplat nie ma.

    Ja o BZ WBK pisalem, nie o PKO BP

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-07-31 15:32:07
    Od: "seba kocik" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > ale wolalem miec "normalne" potwierdzenie z pieczatka i podpisem tak
    > zeby nikt tego pozniej nie zakwestionowal.

    tak nie raz sie tam "pluja" jak pokazesz wydruk a jak chcesz im pdf'a przeslac
    z potwierdzeiem to jest jeszcze dziwniej... a moze to wina pani w
    sekretariacie/dziekanacie?(:P)
    swoja droga przelew i tak dociera wiec nie ma oco sie "pluc" przez te "mile"
    panie...

  • 9. Data: 2005-08-01 05:04:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    napisał w wiadomości news:dcibc5$f4a$1@news.onet.pl...

    > Ja o BZ WBK pisalem, nie o PKO BP

    Juz ja wiem lepiej co ty napisales...;-)
    Byc moze CHCIALES napisac o BZWBK
    NAPISALES o PKO BP - przeczytaj czasem sam siebie
    ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2005-08-01 07:33:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Majkel napisał(a):

> [...]
    > Czy to normalne? Przeciez przelew i tak idzie do nich.
    > Jakos wplacajac pieniazki w agencjach PKO BP na Inteligo nie pobieraja

    Ja w kwestii formalnej. Mówisz o wpłacie gotówkowej, a nie o przelewie.