    Date: Wed, 27 Jul 2005 23:11:06 +0200
    From: trainer <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - powoli trace nerwy

    Mithos wrote:

    > A czasem jakies
    > papiery czy zaswiadczenia sa potrzebne (ja w mBanku czekalem miesiac po
    > czym dostalem nie to co chdzialem. Aby sprawe wyjasnic zlozylem
    > reklamacje, a po 30 dniach... reklamacje od reklamacji). mBank jest
    > fajny ale jako bank dodatkowy.

    a ja dla odmiany kiedyś poprosiłem telefonicznie o opinie na temat
    rachunku - w ciągu 3 dni roboczych dostałem faksem, a za tydzien już
    była przysłana pocztą - tak więc twoja przygoda mogła być odosobniona;
    za to kiedy próbowałem taką opinię dostać z Lukasa - niby bank
    marmurowy, obsługa face to face - okazało się, że oni mogą tylko przyjąć
    ode mnie pismo, wysłać do centrali i mam czekać do 14 dni na ich
    odpowiedz - i oczywiscie przysłali w ostatni dzien - tak więc marmurowa
    lada niczego nie gwarantuje.

    trainer