  • 1. Data: 2005-07-27 16:56:37
    Temat: PekaoSA zmiana oprocentowania
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Eurokonto od 1.09.2005 będzie oprocentowane 0,01% (jakby jeszcze kogokolwiek
    interesowało).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2005-07-28 11:49:55
    Temat: Re: PekaoSA zmiana oprocentowania
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    > Eurokonto od 1.09.2005 będzie oprocentowane 0,01% (jakby jeszcze
    > kogokolwiek interesowało).

    :-))))))))

  • 3. Data: 2005-07-28 12:00:38
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 28 Jul 2005 13:49:55 +0200, "Tomasz Bieńkowski"
    <d...@w...pl> wrote:

    >:-))))))))

    Tu sie nie ma co smiac. Przed tym bankiem jeszcze wiele mozliwosci
    rozwoju: 0.001, 0.0001, 0.00001 i tak do nieskonczonosci :)

    G.

  • 4. Data: 2005-07-29 23:30:02
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Maciej Loret napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witam.
    >
    >Eurokonto od 1.09.2005 będzie oprocentowane 0,01% (jakby jeszcze
    > kogokolwiek interesowało).

    a'vista u nich już od dawna 0.01% Mnie interesuje dlaczego nie 0%?
    System tego nie łyknie? Jakieś prawo zabrania? Chyba, że dalej
    reklamują Eurokonto jako ROR (oszczędnościowo-rozliczeniowy). Ale
    to też nie powód, bo świnka-skarbonka też nie daje procentów.
    Arek

  • 5. Data: 2005-07-30 04:02:34
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2005 01:30:02 +0200,
    osoba podpisana: Arek <a...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > a'vista u nich już od dawna 0.01% Mnie interesuje dlaczego nie 0%?
    > System tego nie łyknie? Jakieś prawo zabrania? Chyba, że dalej
    IIRC w ichniej umowie/regulaminie jest, że "środki na r-ku są
    oprocentowane". Gdyby było 0% to ktoś mógłby się przyczepić. A tak cisza
    i spokój.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 6. Data: 2005-07-30 04:13:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kamil Jonca wrote:

    > IIRC w ichniej umowie/regulaminie jest, że "środki na r-ku są
    > oprocentowane". Gdyby było 0% to ktoś mógłby się przyczepić. A tak cisza
    > i spokój.

    po za tym po co testować system, czy się wywali gdzieś na dzieleniu
    przez zero.

  • 7. Data: 2005-07-30 15:28:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    Ale przecież byłyby oprocentowane. Na 0%! W oficjalnej ulotce
    o procentach na rachunkach i lokatach (żałosne) mają nawet: VISA 0% (środki, nie
    kredyt). Kiedyś było >0%

    >po za tym po co testować system, czy się wywali gdzieś na dzieleniu
    >przez zero.

    Chyba nawet w PEKAO obliczając o%owanie raczej mnożą a nie dzielą...
    Chociaż kto wie...

    Arek